Українські дизайнери представили ескізи костюмів для ведучих "Євробачення". Про це повідомляє Vogue UA.
Цьогорічний конкурс будуть проводити Олександр Скічко, Володимир Остапчук і Тимур Мірошниченко.
Чия ідея вбрання стане переможцем, вирішуватиме оргкомітет "Євробачення".
"Конкурс серед українських дизайнерів на створення образів ведучих "Євробачення-2017" — це прекрасна ідея, адже у нас три красивих хлопці-ведучі, і тут є багато місця для фантазії. Крім того, цей конкурс відповідає гаслу "Євробачення" цього року — Celebrate Diversity, — оскільки демонструє різноманітність дизайнерських рішень українських професіоналів", — говорить шоу-продюсер "Євробачення-2017" Стюарт Барлоу.
Lake Studio
"Спеціально для ведучих ми розробили шість унікальних образів, основою для яких послужили знакові для бренду чоловічі піджаки-кімоно з структурної вовни, оксамиту і щільної віскози, — розповідають Олеся Кононова і Анастасія Рябоконь, дизайнери бренду. — Індивідуальність образів підкреслюється незвичайним поєднанням кольорів і фактур, а також ручною вишивкою з використанням флористичних орнаментів з манускрипту Войнича і зображенням птахів і принтів українського художника Дмитра Молдованова". Команда почала працювати з чоловічим одягом в минулому році.
Podolyan
"У роботі над створенням образів я використовував монохромні кольори, роблячи акцент на крої, фактурі тканин і комбінуванні кольорів між собою. На мій погляд, вони не повинні бути в дуже яскравих костюмах або надто багатошарових образах. Головна ж моя ідея — інтерпретація класичного костюма в більш сучасному стилі, який, в свою чергу, відповідає стилістичному рішенню сцени ", — розповідає Володимир Подолян.
Andre Tan
"Наш вибір — елегантність з елементами класики. Запропоновані нами костюми можна поєднувати з різними сорочками або комбінувати з футболкою. Всі образи свіжі, літні, яскраві, додатково їх можна урізноманітнити кишеньковими хустками, — розповідає дизайнер Андре Тан. — Крім того, на фінальній стадії конкурсу ми бачимо Олександра і Володимира в смокінгах. Вони відрізняються в деталях, як і люблять носити ведучі: перший варіант — елегантна класика, другий — класика для денді. Ми підготували чорну і білу сорочки під смокінг, а також класичні чорні і білі метелики і краватки".
Frolov
"Моя основна ідея — це створення таких собі костюмів-конструкторів, в яких можна постійно змінювати деталі в перервах. Я волів би, щоб у кожного ведучого був один костюм для кожного ефіру, але завдяки різноманітності змінних елементів вони завжди виглядали трохи по-різному", — розповідає Іван Фролов.
Indposhiv
"Наша ідея полягає в тому, щоб від ефіру до ефіру образ ведучих ускладнювався: в першому півфіналі ми бачимо їх в легких костюмах (піджак та брюки з різної тканини), у другому півфіналі — в класичних костюмах, а в фіналі — у вечірніх образах, — розповідає Катерина Возіанова, засновник бренду. — Нам подобається поєднання класичних силуетів і розкішних тканин, які будуть ефектно виглядати в кадрі".
Gapchuk
"Я схиляюся до класичних силуетів і несподіваних поєднань принтів і перш за все фактур. В одному піджаку може поєднуватися до 8 типів тканин різної якості: оксамит і атлас, шерсть і люрекс в поєднанні з золотом і сріблом. Але низ костюма при цьому буде суворим і темним", — розповів дизайнер Олександр Гапчук.
LUVI
Український бренд LUVI заснували дизайнери Людмила Седляр та Вікторія Заграфова, які працюють з багатьма українськими зірками, включаючи Тіну Кароль, Світлану Лободу і Ольгу Фреймут. Ведучих конкурсу вони бачать в костюмах в чорно-білій гамі, але з цікавими деталями: лацканами, розшитими паєтками, срібною фурнітурою або атласною стрічкою замість краватки. "При розробці ескізів ми орієнтувалися на дизайн сцени. Щоб ведучі були на ній помітні, вони повинні бути в контрастному одязі. До того ж матеріал їхніх костюмів повинен добре відбивати світло, матова поверхня в цьому випадку не підійде", — пояснюють дизайнерки.
Litkovskaya
"Я вибрала білі костюми в вапняковому і перловому відтінках і різних фактурах, які символізують для мене чистий аркуш, а саме з нього повинна початися історія "Євробачення-2017", щоб поступово наповнитися яскравими фарбами, спогадами та емоціями глядачів, учасників, всіх українців. Наявність класичної чоловічої смужки — це необхідний елемент, що підкреслює характер і відправляє до витоків створення чоловічого костюма ", — пояснює Лілія Літковська
Burenina
Олена Буреніна бачить ведучих "Євробачення-2017" в яскравих костюмах. Вона представила три ключових напрямки, які можна розвивати. "Кожен з образів — це загальна ідея, в рамках якої можна рухатися, граючись з деталями, фактурами і елементами", — розповідає Буреніна.