Компанія «АТБ» поділилася оптимістичними новинами та своїми планами на 2022 рік. Зараз число постійних клієнтів мережі перевищило позначку у чотири мільйони осіб. Статистика показує, що понад 95% українців купували продукти в дискаунтерах цієї торговельної мережі.
Як соціально орієнтований бізнес корпорація планує продовжувати виконувати основну місію — поставляти українцям свіжі продукти та якісні товари першої необхідності за демократичними цінами. Як і раніше, цінова політика в «АТБ» враховує можливість економії для клієнта. В «АТБ» кажуть, що вартість будь-якого товару (асортимент — більш як 3,5 тис. найменувань) на прилавках кожного із магазинів мережі нижча за середньоринкову на 10–15%. При цьому постійно діюча акція «Товар дня», щотижневі акції «Економія» та «7 днів», спецціна по картці «АТБ» від Райфа дозволяють заощаджувати на покупках.
Крім соціальних товарів першої необхідності та продуктів власних торговельних марок «АТБ», на полицях магазинів мережі можна знайти і преміальні товари європейських виробників, ціни на які теж приємно дивують. Компанія досягає цього завдяки принциповому правилу — працювати з виробниками напряму, тому споживачі можуть купити свіжі продукти високої якості за чесною ціною. В «АТБ» запевняють, що в нинішньому році традиційна політика дискаунтерів «Зручно й ощадливо!» буде продовжена.
Дискаунтери «АТБ» працюють у 24 областях України, а їхня загальна кількість досягла вже 1316 — і цей показник постійно зростає. У компанії мають намір продовжувати динамічний розвиток роздрібної мережі «АТБ Маркет». У планах на 2022-й — відкриття 120 нових магазинів, уведення в експлуатацію власного розподільного центру в Хмельницькій області та початок будівництва ще одного РЦ у Кропивницькому.
Розширення карти присутності «АТБ» також означає створення в регіонах п’яти-семи тисяч робочих місць. Загалом на підприємствах корпорації вже працевлаштовано понад 70 тисяч українців. Розширення торговельної мережі означає також зростання обсягів сплати податків і зборів до бюджетів всіх рівнів. Ці кошти стануть ресурсом для розвитку місцевої інфраструктури.
Пріоритетним у нинішньому році буде розвиток роздрібної мережі в Київській, Одеській і Львівської областях для досягнення рівномірного охоплення магазинами нового формату (так звані «чорні» «АТБ» площею до 1000 кв. м) усієї території країни. Збільшення кількості дискаунтерів планується в невеликих населених пунктах, де люди сьогодні максимально зацікавлені в придбанні якісних продуктів за доступними цінами. Першими приймуть покупців нові супермаркети «АТБ» у містечках і селищах із населенням сім тисяч жителів і більше. Також подібні магазини з’являться в передмістях обласних центрів, населених пунктах, розташованих поблизу великих автомагістралей і курортних зонах.
«АТБ» системно впроваджує інноваційні рішення та нові клієнтські сервіси. Серед останніх успішних проєктів — запуск продуктового інтернет-магазину повного циклу, випуск безпрецедентного для ритейлу продукту — банківської картки «АТБ» від Райфа. Крім переваг звичайної Visa Gold, вона дає ексклюзивну суперзнижку в магазинах мережі, а тепер ще й гарний кешбек у мережі аптек «АНЦ».
У планах компанії «АТБ» на 2022 рік — запуск нового мобільного застосунка, який у підсумку створить «екосистему "АТБ"» та об’єднає в собі всі диджитал-сервіси, які будуть масштабовані на мережу, запуск цифрової банківської картки «АТБ» і нових програм лояльності, впровадження так званої «Зони сервісів», де будуть розташовані каси самообслуговування (КСО), місця видачі інтернет-замовлень і місця для перевірки покупок, зроблених за допомогою сервісу «Скануй-купуй».