"Нова пошта" збирається відкрити нові пункти приймання та видачі оплачених посилок у магазинах, кав'ярнях, аптека тощо. Наразі компанія шукає партнерів для розширення.
Це спрощений формат відділення, у якому клієнти можуть відправити вже запаковані посилки або отримати ті, які вже оплачені, з оголошеною вартістю до 5000 грн та вагою до 10 кілограмів. Усі фінансові сервіси будуть доступні виключно через мобільний додаток або сайт.
У компанії зазначають, що для них такий формат — можливість швидко збільшити мережу та надавати сервіси там, де зручно клієнтам.
"Партнери ж мають змогу збільшити потік клієнтів на своїх точках та, відповідно, продати більше товарів та послуг. Окрім того, партнер отримує винагороду від "Нової пошти" за кожну посилку. Також "Нова пошта" забезпечує логістику та технологічну сторону, надає транспорт, технічні засоби, програмне забезпечення, маркетингові матеріали, а також проводить навчання співробітників партнера", — розповідають співробітники.
Такий формат "Нова пошта" почала тестувати у 2022 році. За цей час компанії вдалося відкрити 190 таких точок у Moyo, БРСМ та Delvi. До кінця року їхню кількість планують збільшити до 2000.
Нагадаємо, що авіакомпанія "Нової пошти" здійснила перший рейс.