На Вокзальній площі у столиці планують змінити організацію руху транспорту.
Про це повідомляє громадська організація “Пасажири Києва”.
Ключові фінансові принципи змін на Вокзальній:
- мінімізація витрат з бюджету міста;
- максимально короткі строки втілення проєкту поточними роботами, без потреби виконувати реконструкції чи капітальні ремонти, які на період воєнного стану недоцільні.
Основні завдання зміни організації руху:
- зменшити хаотичність руху автомобілів,
- унеможливити порушення правил паркування,
- ліквідувати транзитний автомобільний трафік,
- покращити пішохідну доступність
- зменшити затримки руху комунального громадського транспорту.
До створення схеми реорганізації руху долучили різних розробників — з Луцька, Харкова, Львова та столичного комунального підприємства “Центр організації дорожнього руху”.
У Київській міській державній адміністрації запропонували такі зміни:
- Ліквідація руху автомобілів на найближчому до вокзалу розвороті, яка складається з 3-х автомобільних смуг — це допоможе збільшити загальний простір для пішоходів. Залишиться лише обмежений заїзд для авто організацій, які розміщені в пішохідній зоні;
- Найкраща доступність (перший та другий розвороти) до вокзалу буде забезпечена для комунального громадського транспорту, проте віднесено зупинки маршруток;
- Створення велосмуг по вул. Симона Петлюри та впорядкування паркування по вулиці;
- Ліквідація наскрізного проїзду для транзитного трафіку через вул. Симона Петлюри — пл. Вокзальну — вул. Павла Скоропадського (в обидва напрямки). Натомість з боку вул. Скоропадського організовується розворотне коло з можливістю висадки пасажирів;
- Організація малого розвороту для автомобілів, які не мають потреби їхати прямо до вокзалу. Водночас реалізація розвороту в такому вигляді, щоб унеможливити там зупинку та стоянку авто;
- Встановлення достатньо великої кількості направляючих стовпчиків (делінеаторів), щоб не допустити хаотичне паркування;
- Покращена організація паркувального простору на площі з автоматичними шлагбаумами на в’їзд та виїзд за рахунок єдиної існуючої зеленої зони, яка з’явилась в рамках останньої реконструкції у 90-і.
Як зазначають у дописі, “Пасажири Києва” та громадська організація “Асоціація велосипедистів Києва” U-Cycle теж пропонували внести певні зміни до організації руху, а саме:
- Замість розширення парковки збільшити кількість дерев та озеленення;
- Покращити пішохідну доступність зеленої зони або принаймні просто залишити зелену зону;
- Облаштувати одно- або двосторонні велосмуги, захищені парковкою.
Представники Центру організації дорожнього руху та Департаменту транспортної інфраструктури ці пропозиції не підтримали для реалізації.
“Наш Київ” вже писав, що Укрзалізниця в тестовому режимі повертає швидкісний поїзд Інтерсіті+ з Києва до Одеси.