На Вокзальній площі у Києві хочуть змінити організацію руху транспорту: що відомо

На Вокзальній площі у столиці планують змінити організацію руху транспорту. 

Про це повідомляє громадська організація “Пасажири Києва”.

Ключові фінансові принципи змін на Вокзальній:

  • мінімізація витрат з бюджету міста; 
  • максимально короткі строки втілення проєкту поточними роботами, без потреби виконувати реконструкції чи капітальні ремонти, які на період воєнного стану недоцільні.

Основні завдання зміни організації руху:

  • зменшити хаотичність руху автомобілів, 
  • унеможливити порушення правил паркування, 
  • ліквідувати транзитний автомобільний трафік, 
  • покращити пішохідну доступність 
  • зменшити затримки руху комунального громадського транспорту.

До створення схеми реорганізації руху долучили різних розробників — з Луцька, Харкова, Львова та столичного комунального підприємства “Центр організації дорожнього руху”.

У Київській міській державній адміністрації запропонували такі зміни:

  • Ліквідація руху автомобілів на найближчому до вокзалу розвороті, яка складається з 3-х автомобільних смуг — це допоможе збільшити загальний простір для пішоходів. Залишиться лише обмежений заїзд для авто організацій, які розміщені в пішохідній зоні;
  • Найкраща доступність (перший та другий розвороти) до вокзалу буде забезпечена для комунального громадського транспорту, проте віднесено зупинки маршруток;
  • Створення велосмуг по вул. Симона Петлюри та впорядкування паркування по вулиці;
  • Ліквідація наскрізного проїзду для транзитного трафіку через вул. Симона Петлюри — пл. Вокзальну — вул. Павла Скоропадського (в обидва напрямки). Натомість з боку вул. Скоропадського організовується розворотне коло з можливістю висадки пасажирів;
  • Організація малого розвороту для автомобілів, які не мають потреби їхати прямо до вокзалу. Водночас реалізація розвороту в такому вигляді, щоб унеможливити там зупинку та стоянку авто;
  • Встановлення достатньо великої кількості направляючих стовпчиків (делінеаторів), щоб не допустити хаотичне паркування;
  • Покращена організація паркувального простору на площі з автоматичними шлагбаумами на в’їзд та виїзд за рахунок єдиної існуючої зеленої зони, яка з’явилась в рамках останньої реконструкції у 90-і. 

Як зазначають у дописі, “Пасажири Києва” та громадська організація “Асоціація велосипедистів Києва” U-Cycle теж пропонували внести певні зміни до організації руху, а саме:

  • Замість розширення парковки збільшити кількість дерев та озеленення;
  • Покращити пішохідну доступність зеленої зони або принаймні просто залишити зелену зону;
  • Облаштувати одно- або двосторонні велосмуги, захищені парковкою.

Представники Центру організації дорожнього руху та Департаменту транспортної інфраструктури ці пропозиції не підтримали для реалізації.

“Наш Київ” вже писав, що Укрзалізниця в тестовому режимі повертає швидкісний поїзд Інтерсіті+ з Києва до Одеси.

У Києві біля будинків облаштують пандуси: як подати заявку