У столичному метро триває нанесення тактильних смуг, які допомагають краще орієнтуватися у просторі пасажирам із порушеннями зору. На станціях метро "Олімпійська", "Театральна" та "Палац спорту" роботи вже завершили.
Про це повідомили у комунальному підприємстві "Київський метрополітен".
Паралельно монтаж систем тактильної навігації розпочали на інших станціях, зокрема, на "Площі Українських Героїв", "Золотих Воротах", "Вокзальній" та "Університеті". Усі роботи виконують у нічний час, коли там відсутні пасажири.
"Ми послідовно створюємо місто, де кожен може пересуватися вільно та безпечно. Це не разова ініціатива, а системна щоденна робота. Важливо залучати людей з інвалідністю на етапі планування та впровадження рішень: саме їхній досвід дозволяє робити міський простір по-справжньому доступним і зручним для всіх", — прокоментувала заступниця голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень та відповідальна з питань безбар'єрності в Києві Марина Хонда.
Так, під час опрацювання варіантів із покращення доступності станцій, фахівці "Київського метрополітену" консультувались із представниками Національної Асамблеї людей з інвалідністю України, ГО "Трініті хаб" та БО "БФ "Фундація 03:00". Перед нанесенням проводили тестові обстеження за участі пасажирів із порушеннями зору.
Представники Асамблеї вже перевірили і надали відгуки щодо 3 станцій, де вже повністю облаштували тактильну навігацію. Фахівці наголосили, що тактильна навігація зручна, легко сприймається та може вважатися одним з найефективніших рішень щодо якості та швидкості реалізації в умовах метрополітену.
"Перевага технології нанесення методом холодного пластику полягає у швидкому нанесенні тактильних індикаторів без втручання в наявне гранітне покриття. Холодний пластик є більш економічним, ніж тактильні плитки, втім виконує ту саму функцію, а саме допомагає людям із порушеннями зору та іншим маломобільним групам населення краще орієнтуватися та безпечно переміщатися у просторі", — зазначають у повідомленні.
Крім того, в метрополітені діє послуга супроводу пасажирів із числа маломобільних груп. Її можна замовити за телефоном (044) 238-55-11 не менш ніж за годину до поїздки. Працівник зустріне на станції та забезпечить необхідний супровід для комфортної подорожі.
За 10 місяців цього року працівники підземки здійснили майже 8 000 супроводів.
Також "Наш Київ" вже писав, що у Славутичі стартували роботи на одному з ключових об’єктів безбар’єрного маршруту — Кіноконцертному комплексі. Ця будівля є важливим громадським простором: тут проводяться мистецькі події, свята, працює Пункт незламності та збирається громада.
