Чатбот для допомоги вступникам

МОН у співпраці з Урядовим контактним центром створив чатбот, який буде допомагати абітурієнтам отримувати відповіді на запитання щодо вступної кампанії 2022 року. Про це повідомили в Telegram-каналі МОН.

Отримати відповіді на свої питання в боті зможуть вступники до закладів фахової передвищої та вищої освіти. Для того, щоб розпочати консультацію потрібно натиснути кнопку "Поставити запитання", яка знаходиться в правому нижньому куті сайту. 

Отримати консультацію через сервер можна з понеділка по четвер, з 09:00 по 17:00, та в п'ятницю, з 09:00 по 16:00.

Також в МОН зазначили, що при автоматичному перекладі сторінки з української мови на іншу, чат теж буде перекладений на іншу мову. Для того, щоб цього уникнути, потрібно в налаштуваннях браузера вимкнути автоматичний переклад сторінок або змінити ці налаштування. 

У Міністерстві додали, що, окрім отримання онлайн-допомоги, вступники також можуть звернутися на гарячу лінію МОН з питань вступної кампанії.

Як допомогти дитині, що переживає посттравматичний стрес: поради від МОН