Netflix має на меті запуск версії сервісу з дешевшою підпискою та рекламою, якої ніколи не було на платформі. Про ці плани почали говорити ще в квітні, проте зараз їх офіційно підтвердив со-СЕО компанії Тед Сарандос.
Наразі невідомо, коли саме версія з рекламою стане доступна для користувачів, але в Netflix вже ведуть перемовини з гігантами рекламного ринку. Головними партнерами можуть стати Google та NBCUniversal.
Змінити стратегію і додати дешевшу версію з рекламою вирішили у тому числі й через зменшення кількості передплатників. Від підписки за перший квартал 2022 року відмовилися 200 тисяч користувачів. Такий негативний скачок відбувся вперше за останнє десятиліття.
Крім того, після створення сервісу з рекламою у партнерстві з гігантами ринку, Netflix може розпочати власний рекламний бізнес.