У Києві 5-6 лютого у вестибюлі станції метро "Майдан Незалежності" проходить ярмарок вакансій, де представлені вакансії комунальних підприємств "Київський метрополітен", "Київпастранс" та корпорації "Київавтодор".
Як повідомило "Суспільне", наразі в транспортній галузі міста відкрито близько 3000 вакансій.
За словами заступника директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Романа Лелюка, понад 1300 працівників транспортної галузі нині боронять країну в лавах ЗСУ, тому є гостра потреба в робітничих спеціальностях та фахівцях, що забезпечують роботу транспорту.
Автобусний парк №5 повідомив, що через мобілізацію середній вік працівників на підприємстві зараз становить 55-60 років, а підприємству не вистачає 50% водіїв. Також є потреба у слюсарях з ремонту рухомого складу та малярах.
У "Київпастрансі" також говорять про дефіцит кадрів через мобілізацію. Проте, на підприємстві вже працюють 5 жінок-водіїв автобусів, а ще 25 проходять навчання.
Директор з транспорту "Київпастранс" Сергій Литвинов зазначив, що підприємство оплачує навчання водіям та слюсарям, а також надає їм койко-місце.
Середня зарплата водія трамвая становить 39 тисяч гривень, тролейбуса — 46 тисяч гривень, автобуса — 54 тисячі гривень, а слюсаря — 34 тисячі гривень.
Центр організації дорожнього руху, який обслуговує світлофори та дорожні знаки, має 20 вакансій. Підприємство має бронювання для половини своїх працівників.
Дефіцит кадрів у метрополітені становить близько 20%, що становить близько тисячі вакантних посад.
Нагадаємо, київські водії громадського транспорту здебільшого не проти їздити під час повітряної тривоги, але не бажають нести за це відповідальність.