На київському мосту Метро встановлюють підтримуючі арочні конструкції: фото
Фото: КМДА

Під мостом Метро встановлюють підтримуючі арочні конструкції у їх проєктне положення — це ключовий етап протиаварійних робіт.

Про це інформує "Київавтодор".

Це унікальний процес в історії київського мостобудування, адже споруда, зведена ще у 1965 році, має рідкісну аркову конструкцію з попередньо напруженим армуванням, аналогів якої наразі немає у світі.На київському мосту Метро встановлюють підтримуючі арочні конструкції: фотоПротиаварійні заходи на мосту розпочали в серпні 2024 року. До цього тривав етап із занурення 160 паль у річище Дніпра на глибину близько 30 метрів — вони слугуватимуть основою для металевих арок. На спеціальному пірсі відбувалося збирання арочних конструкцій, які зараз заводять під міст.

Ці конструкції посилять міст, збережуть його історичний вигляд і подовжать безпечну експлуатацію щонайменше на 20 років. 

Після протиаварійних заходів розпочнуть реставраційні роботи з пристосуванням. Усі роботи виконують без перекриття руху автомобілів і поїздів метро. Судноплавство під мостом також збережено.

Також "Наш Київ" вже писав, що відзавтра на перехресті вул. Володимирської та бульв. Тараса Шевченка розпочинається експеримент із новим типом світлофорного сигналу "Грецький хрест".

З корпусу КПІ викинули автентичні "люстри-молекули": як вони виглядають
Неподалік Центрального вокзалу ремонтують вулицю Петлюри: рух частково обмежили