На Київщині завершують відбудову двох найдовших мостів області: фото
Фото: Служба відновлення і розвитку інфраструктури на Київщині

На Київщині завершують відбудову двох найдовших мостів області. Про це розповів очільник Служби відновлення і розвитку інфраструктури в регіоні Руслан Ничік.

Обидва мости через річку Тетерів були зруйновані під час повномасштабного вторгнення росії.На Київщині завершують відбудову двох найдовших мостів області: фотоЗокрема, йдеться про відновлення мосту на міжнародній трасі М-07 Київ — Ковель — Ягодин. Дорога є однією з головних транспортних артерій, що з’єднує Київську та Житомирську області та веде в бік кордону з ЄС.На Київщині завершують відбудову двох найдовших мостів області: фотоМіст протяжністю майже 290 метрів має дві смуги руху та службові проходи. Під час відбудови моста підрядники:

  • повністю збудували дві нові опори та відновили 12 опор мосту;
  • влаштували сталезалізобетонні прогонові будови моста — 289,63 метра;
  • виконали гідроізоляцію та уклали два шари асфальтобетонного покриття загальною площею 3 400 м²;
  • нанесли горизонтальну розмітку та встановили нові дорожні знаки;
  • влаштували 580 погонних метрів перильного та бар’єрного огородження;
  • на мосту встановили гранітний бортовий камінь, на підходах — залізобетонний;
  • якісне водовідведення забезпечують сучасні системи з очисними спорудами.

На Київщині завершують відбудову двох найдовших мостів області: фотоСередньодобова інтенсивність руху становить 5 687 авто на добу. Міст розрахований на експлуатацію терміном 85 років.На Київщині завершують відбудову двох найдовших мостів області: фотоТакож на завершальному етапі роботи на мосту на регіональній дорозі Р-02 Київ — Іванків — Овруч. Цьогоріч на цій дорозі Р-02 вже відбудували та запустили рух по двох мостах, важливих для місцевих громад. Міст через річку Тетерів протяжністю понад 330 метрів і довжиною підходів — 130 метрів. Має дві смуги руху по 3,75 метра, тротуар та велопішохідну доріжку — 2,5 метра. 

Що зробили:

  • влаштували 10 опор на існуючих фундаментах та 4 нові опори, які були критично пошкоджені;
  • влаштували прогонову будову із залізобетонних балок;
  • на проїзній частині мосту — гідроізоляція та два шари асфальтобетонного покриття, влаштували сучасні водовідвідні системи з очисними спорудами;
  • на мосту та підходах встановили бар’єрне та перильне огородження, нанесли розмітку та встановили нові дорожні знаки.

Інтенсивність руху становить 3 930 авто на добу, перспективна інтенсивність руху — 5 084 авто на добу. Експлуатаційний термін моста — 80 років.

Обидві споруди пройшли випробування перед повноцінним запуском руху. Підрядні організації продовжують працювати на об'єктах, зокрема, виконують роботи з облаштування укосів на мостах, розбору тимчасових споруд та конструкцій, які тривалий час слугували шляхами об'їзду. Також продовжуються роботи з улаштування освітлення на мостах та підходах.

Вже наступного року завершать благоустрій прилеглих територій та влаштування в повному обсязі інженерних мереж — роботи не вплинуть на транспортне сполучення по мостах.

“Відбудова цих ключових мостів для регіону дозволить водіям уникнути об’їздів та заторів, значно скоротивши час у дорозі”, — йдеться у дописі.На Київщині завершують відбудову двох найдовших мостів області: фотоРаніше “Наш Київ” писав, що суд зобов'язав знести незаконне котеджне містечко в Пущі-Водиці.

На фасаді ліцею у Дарницькому районі збережуть мозаїку: фото
На вулиці Кирилівській відновлять рух трамваїв новими коліями: фото