У Києві демонтували аварійний тунель між станціями метро "Деміївська" і "Либідська" та почали укріплювати стару ділянку залізобетонною "сорочкою".
Про це повідомив власник компанії "Автострада" Максим Шкіль у Facebook.
Залізобетонна "сорочка" (залізобетонна труба) має підсилити проблемну ділянку та повністю повторити округлу геометрію тунелю. Перед початком укріплювання старого тунелю провели підготовчі роботи: герметизували шви та тріщини двокомпонентною поліуретановою смолою. Вона заповнює найдрібніші пори та збільшується у розмірах під час контактування з водою.
Також проведуть торкретування бетонного розчину та гідроізоляцію металевих каркасів.
Зазначається, що роботи з відновлення тунелю тривають 24/7. Повністю відновити рух поїздів між станціями "Либідська" та "Деміївська" планують до кінця літа 2024 року.
Нагадаємо, що на капітальний ремонт перегінного тунелю між аварійними станціями "синьої" гілки виділили 445 мільйонів 493 тисячі гривень.