Найбільший холдинг лейблів звукозапису в музичній індустрії Universal Music Group (UMG) та TikTok уклали нову ліцензійну угоду — після цього музика артистів холдингу повернеться до соціальної мережі.
Про це повідомляє інформагенство Reuters.
Новий договір — багатовимірна угода, що дозволить повернути музику виконавців лейблів у TikTok, а також допоможе реалізувати нові можливості монетизації творчості артистів.
Крім того, компанії працюють над регулюванням використання штучного інтелекту на платформі з метою захистити права артистів.
TikTok є цінним маркетинговим і рекламним інструментом для музіндустрії.
За даними Midia Research, cаме на платформі TikTok користувачі віком від 16 до 19 років у США найчастіше знаходять музику, випереджаючи YouTube і сервіси потокової передачі музики, такі як Spotify.
Однією з артисток, хто дозволив повернути свої треки у соцмережу стала Тейлор Свіфт — одна з найпопулярніших виконавиць Universal Music Group.
Нагадаємо, TikTok почав видаляти контент UMG з платформи у січні 2024 року, коли у компаній закінчився термін дії їхньої ліцензійної угоди, і обидві сторони не змогли досягти згоди щодо роялті (виплат артистам), використання штучного інтелекту та онлайн-безпеки для користувачів TikTok.
Компанія Universal Music Group стверджувала, що соціальна мережа переповнена записами, створеними штучним інтелектом, а музиканти отримували лише невеликий відсоток монетизації, у порівнянні з іншими соціальними платформами.