Кожного року червень оголошується місяцем прайду, протягом якого проводяться паради та активності присвячені ЛГБТІК+ спільноті. Деякі українські бренди також не стоять осторонь, а демонструють свою солідарність. Наприклад, змінюють логотипи на райдужні кольори, створюють дописи та звернення на підтримку прайду.
В коментарях, звісно, збираються негативно налаштовані на таке користувачі, але бренди та компанії не лише не зупиняє така реакція, навпаки, щороку їхня кількість тільки зростає.
Цьогоріч публікація на підтримку прайду від COMFY виявилася однією з найобговорюваніших, адже представники мережі додали туди не лише зображення, але й текст підтримки.
"COMFY підтримує різноманітність та поважає свободу кожного. Ми впевнені, що всі мають право на прийняття власної природи. А толерантність і інклюзивність ми вважаємо важливими цінностями сьогодення", – йдеться у пості компанії.
Книжкове видавництво "Видавництво" підтримує ЛГБТІК+ спільноту та видає квірну літературу з моменту свого заснування. Тому не дивно, що і цього разу вони продемонстрували підтримку прайду своїм оновленим логотипом.
До того ж, публічно місяць прайду підтримали мобільні оператори Vodafone та Київстар, "Укрпошта", мережа Citrus, "Аптека доброго дня", онлайн-курси SKVOT, медична лабораторія "Ескулаб", "Ланет", мережа магазинів "Техно Їжак", бренд з редизайну сорочок OMELIA, магазин алкогольних напоїв BAD BOY, бренд одягу Marmur та онлайн-сервіс Hotline.
Навіть Міністерство закордонних справ не лишилося осторонь та опублікувало відповідний допис.
Нагадаємо, у Києві з 22 по 28 червня 2023 року проведуть перший український квір-кінофестиваль "Sunny Bunny".