Міст Патона та міст Метро мають для Києва стратегічне значення, тому їхній належний технічний стан є пріоритетом.
Про це повідомили у Департаменті транспортної інфраструктури КМДА, у відповідь на заяви з цього приводу.
"Наголошуємо, що мости — це об’єкти критичної інфраструктури й мають стратегічне значення для столиці, тому їхній належний технічний стан завжди був і лишається у пріоритеті для міста. Особливо в період воєнного стану", — зауважили у відомстві.
За його інформацією, у 5-му технічному стані перебувають 2 позакласні мости у столиці. Міст Патона два роки тому, за наполяганням центральної влади, місто передало для ремонту у проєкт "Велике будівництво".
"Однак влада міста не залишає цей об’єкт поза увагою та регулярно обстежує, здійснює критично важливі ремонтні роботи, щоб підтримувати його в робочому стані".
Крім цього, в аварійному стані перебуває і міст Метро.
"Його конструкція за радянських часів була експериментальною, — таких мостів було всього кілька в срср. І на сьогодні залишився тільки в Києві. Інші такі мости розібрали".
За оцінками європейських фахівців, перебудувати міст Метро коштує щонайменше 500 млн євро. До повномасштабної війни розроблявся проєкт і обговорювалося фінансування об'єкта із залученням експертів ЄБРР. Нині він поставлений на паузу, але місто розробляє проєкт першочергових протиаварійних робіт та планує розпочати оновлення мосту наступного року. Частину цього мостового переходу — міст через Русанівську протоку — капітально оновили у 2020 році.
У департаменті додали, що кінця року планують запустити автомобільне сполучення між лівим і правим берегом Подільсько-Воскресенським мостовим переходом.
Наразі місто ремонтує Північний міст та замінює деформаційні шви на Південному мосту.
"Водночас залишаються й інші "історичні недобудови" у столиці, як, наприклад, Дарницький міст, де й досі повністю не завершено лівобережну розв’язку", — зазначили у департаменті.
Нагадаємо, мости Метро та Патона офіційно визнали непрацездатними. На спорудах розвинулася корозія, з'явилися значні тріщини.