Магазини «АТБ» продовжать продавати соціальні продукти

Минулого тижня Кабінет міністрів вирішив повернути держрегулювання цін на соціально значущі продукти. До кінця карантину торговельна надбавка для цієї категорії продуктів не може перевищувати 10%.

Після цього в багатьох ЗМІ з’явилася інформація про те, що подібні дії уряду можуть призвести до дефіциту в магазинах деяких торговельних мереж яєць, гречки й інших соціально значущих продуктів. Зокрема, низка видань повідомила, що мережа «АТБ» припиняє їхній продаж. Однак, як виявилося, така інформація не відповідає дійсності. Про це повідомив генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.

Кілька днів тому пан Марков розповів, до чого може призвести держрегулювання цін, рішення про яке ухвалив Кабмін.

«Встановлена планка націнки не більш ніж 10% за документом не покриває витрати більшості операторів ринку на логістику, сезонне списання й інші операційні послуги. Отже, це може призвести до припинення реалізації зазначених продуктів харчування до моменту налагодження всіх процесів і розуміння порядку їхнього ціноутворення», — зазначив Марков, аналізуючи наслідки держрегулювання.

Він не казав про намір корпорації «АТБ» призупинити продаж продуктів, що підпадають під урядове цінове регулювання. Попри це, деякі ЗМІ поширили інформацію про припинення продажу соціально значущих продуктів у торговельній мережі. Компанія ж офіційно завірила, що не збирається прибирати такі товари з полиць своїх магазинів.

«Поспішаємо завірити, що реалізація соціально значущих продуктів у магазинах нашої торговельної мережі призупинятися не буде. А от щодо інших операторів ринку — питання відкрите», — прокоментував пан Марков.

За його словами, Асоціація ритейлерів України (RAU), Європейська Бізнес Асоціація (EBA), учасники й експерти ринку продуктового ритейлу вже підготували та надіслали уряду пакет документів, де висловили свої думки та пропозиції стосовно того, як можна уникнути складних наслідків ситуації, що склалася.