«Люди готові платити, щоб розповісти про себе»

Шановний Йона, афігенний чувак, експерт, дослідник, професор в школі бізнесу, 15 років довбе тему віральності, а довбе він її, дуже і дуже непогано!

Книжка написана супер простою мовою і наближає розуміння чому одні відео стають популярними, а інші ні. Чому пости про котиків назбирують тисячі лайків, а серйозні економічні дослідження 20 переглядів.

Автор не дає універсальний ключ, але чітко ілюструє якісну різницю вірального контенту.

Слово WOW! серед позначок (я коли читаю книжки, використовую певну систему позначок і ілюстрацій, з якою я познайомлю тебе в наступному огляді) в цій книжці зустрічається 8 разів, що ставить книжку на третє місце за цим показником в моїй особистій бібліотеці.

Наведено багато цікавих кейсів та соціологічних досліджень з яких можна зробити практичні висновки для своєї роботи або бізнесу.

Єдиний мінус книжки видавництво “Наш Формат” – переклад дуже схожий на "Енеїду" Котляревського або Франка. Перекладачі вирішили залучити все різнобарвя епітетів, якими багата наша рідна мова, тому текст нашпигований такими словами, як: даруйте на слові, казна-чого, трохи галасу, слоїк, простісінько, і ще в книжці є слово “конче” на 12 сторінці.

Але загалом по 10 бальній шкалі книжка дуже навіть ОК!

Якщо ти хочеш прочитати про неймовірні пригоди яблука на задній кришці твого Macbook , дізнатись чим NASA піднімає продажі батончика MARS, як правильно чистити кукурудзу і як схуднути на 110 кілограм, харчуючись виключно в фастфудах SUBWAY. Тобі варто читнути цю книжку...

Цiкавий факт:

Студентів університету попросили зробити на перший погляд простий вибір: скільки б вони хотіли отримувати за свою роботу – 50000 $ на рік (А) або 100 000 $ на рік (Б).

Все просто. Але є одне але, у варіанті А зазначалось, що студенти отримуватимуть вдвічі більше за решту співробітників, які зароблятимуть лише 25 000 $ на рік. У варіанті Б студенти заробляли більше, але їхня плата була вдвічі менша, ніж у їхніг колег.

Який варіант обрала молодь?

Варіант А. Молодь воліла заробляти більше за інших, навіть якщо це означало матеріальні втрати для них. Вони обирали варіант, гірший у матеріальному сенсі, але кращий у соціальному.

Цитати:

  • Активізація емоції – це ключ до поширення.
  • Ключовий чинник популярності продуктів – це суспільна спостережливість.
  • Поведінка – публічна, думка – особиста.
  • Бажаючи запобігти небажаній поведінці, не варто особисте робити публічним. Навпаки, слід публічне зробити особистим, а власну поведінку – менш помітною.
  • Всіма видами соціальних епідемій керують одні й тіж ключові чинники... шість принципів, або ж STEPPS, які ведуть до популярності: соціальна валюта, тригери, емоція, суспільство, практична цінність, історії.