Загалом в анкетуванні взяло участь 600 киян та гостей Києва (61 % жінок та 39 % чоловіків від 20 до 60 років). У відсотковому співвідношенні щодо відгуків респондентів: 92% – це позитивні відгуки!
Респонденти зауважували, що даний проект це дійсно корисна ініціатива, яка окрім того що додає настрій, проект надає дієву допомогу Києву. Особливу вдячність від киян «Дивовижне місто» отримало за реставрацію міських бюветних комплексів, які дійсно вже потребували ремонту та реставраційних робіт. Наводимо деякі коментарі киян та гостей столиці:
-
Андрій Остапчук, кювет по вул. Зоологічна:
«Захоплююсь діями ТМ, які роблять країну кращою. Молодці ТМ Lipton! Це хороший приклад для інших компаній нашої країни. ...» -
Валентин, бювет по вул. Академіка Богомольця, 7/14:
«... Добре. Звичайно відмінно! ...» -
Сергій та Ольга, бювет по вул. Академіка Богомольця, 7/14:
«...Чудово! Прекрасно! ...» -
Антон Пузань, бювет по вул. Велика Васильківська, 92-96:
«... Тільки за! Приємний колір. Я за те щоб компанії вкладали гроші в такі соціальні проекти ... » -
Галина Іванівна, бювет на Дніпровська набережна 7А:
«... Дуже красиво, мені дуже подобатися. Хоч хтось робить щось для людей -
Надія, бювет по вул. Велика Васильківська, 92-96:
«... Частіше і побільше таких проектів. Комерційні організації обов'язково повинні допомагати держав ... »
Прикрашання парків також знайшли відгуки у киян.
-
Катерина, Золотоворітский сквер:
«... Київ дуже красиве місто. Дуже цікаво прикрасили. Дитині чашка особливо сподобалася ... » -
Влад, Парк ім. Тараса Шевченка:
«... Подобається. Дуже гарно ... »
Особливо мешканці та гості міста відмічали майданчик на Андріївському узвозі.
-
Леся Приймак, Андріївський узвіз:
«…Проект викликає тільки позитивні емоції, почуття. Приємно коли твоє місто стає кращим. Дякую Lipton. Хотілося б, щоб у кожному місті нашої України проводилися подібні соціальні проекти…» - Ілона, Андріївський узвіз: «…Дуже прекрасно, що є такі соціальні проекти, які дозволяють покращити життя жителів міста Києва. Я б дуже хотіла, щоб даний соціальний проект пройшов і у нашому місті(Черкаси)…»
- Нам дуже приємно отримувати такі відгуки від людей. Адже «Lipton City – Дивовижне місто» - проект який цілком орієнтований на підвищення якості життя, загального настрою суспільства. Важливо те, що місця «Дивовижного міста», викликали у відвідувачів позитивні емоції та покращували настрій, а це означає – мета проекту досягнута. І коли ми чуємо побажання не зупинятись, продовжувати проект, а гості Києва запрошують нас з проектом в свої міста - це надихає!. – Ольга, Зеневич. Бренд-менеджер ТМ Lipton в Україні.
Нагадаємо, що за результатами проекту «Lipton City – Дивовижне місто» було облагороджено та відреставровано більше ніж 40 елементів міської інфраструктури та відкрито три нові майданчику для відпочинку киян: art-майданчик на Андріївському узвозі, спортивний майданчик просто неба - у Парку Феофанія та експозиція «Сад Дивовижних каменів» у Національному ботанічному саду ім. Гришка.