"Київводоканал" попередив про шахраїв

У Києві стали відомі випадки шахрайства з боку осіб, які видають себе за працівників "Київводоканалу".

Про це повідомили на сайті компанії.

"Працівники "Київводоканалу" завжди мають при собі посвідчення та усі роботи виконують безкоштовно. Крім того, про поквартирні обходи заздалегідь повідомляється через оголошення на будинку та попередню домовленість з керівниками обслуговуючих організацій (ОСББ і ЖБК)", - наголосили у Київводоканалі.

Коли мешканець чекає на виконання заявки (опломбування, повірка лічильників, контрольна звірка показів), то перед візитом співробітник підприємства обов’язково зателефонує для узгодження зручного часу. Також такі роботи виконуються безкоштовно.

"У будь-якому випадку, уточнити та перевірити інформацію про особу, яка представляється працівником Київводоканалу", можна за номерами: контакт-центру +38 (044) 202-02-02, аварійної служби підприємства 1581 чи +38(044) 200-7301, або Контактного центру м. Києва 15-51", - наголосили у прес-службі

"Київводоканал" не встановлює лічильники на воду. Виняток становлять лише випадки, коли за результатами повірки з демонтажем лічильник визнано не придатним, та до його повернення мешканці встигли придбати новий прилад.

Нагадаємо, компанія почала приймати дані про холодну і гарячу воду у Viber.