"Київводоканал" не приймає показання лічильників в перші дні місяця: причина
Фото: unsplash.com

"Київводоканал" не буде приймати показання лічильників води з 1 до 5 числа кожного місяця. Про це повідомили у пресслужбі КМДА.

Там нагадали, що в перші п'ять днів місяця облікові бази закриті підприємства закриті для проведення перерахунку. Тому показники лічильників у ці дні не приймаються.

Починаючи з 6 числа показники можна буде передати будь-яким дистанційним способом:

  • на сайті "Київводоканалу", натиснувши кнопку "Передати показники";
  • через особистий кабінет "Київводоканалу";
  • за допомогою месенджерів Viber та Telegram (перейти до чат-ботів можна з головної сторінки сайту, натиснувши на відповідну позначку у правому нижньому кутку);
  • за телефоном контакт-центру "Київводоканалу": (044) 202-02-02 або КК "ЦКС": (044) 247-40-40;
  • через мобільний додаток "Київводоканал цифровий".

Якщо показання не передати вчасно, суму до сплати у цьому місяці нарахують за середніми показаннями лічильників користувача за попередні три місяці. Але якщо дані не передавати довгий час, це може призвести до некоректних нарахувань за спожиту воду.

У "Київводоканалі" нагадали, що показання лічильників гарячої води теж потрібно передавати, бо вони потрібні для формування нарахувань за водовідведення.

Тим, хто залишив домівку та не користуються водою, все одно необхідно подавати показання з різницею 0. Тобто, ті ж самі, що вони надавали минулого разу.

У разі пошкодження або руйнування житла нарахування за цими адресами припинять, тому власникам таких помешкань передавати показники не потрібно.

Київ розпочав підготовку до опалювального сезону 2022/2023: містян просять заплатити за тепло