20 квітня на пленарному засіданні Київради столичні депутати затвердили зміни до Концепції розміщення зовнішньої реклами у столиці. Про це повідомляє прес-служба виконавчого органу.
Згідно з новою концепцією, територію міста плануєть поділити на 5 умовних зон. В нульовій зоні, до якої увійдуть історичні місця, сквери, парки, перехрестя та транспортні розв'язки, пропонується заборонити розміщення будь-якої зовнішньої реклами. Максимальний розмір рекламного поля (75 кв. м) допускається у четвертій зоні, куди входитимуть магістральні вулиці, проспекти та шосе поза межами центральної частини міста.
Особливу увагу в проекті концепції приділили безпеці пішоходів та водіїв. Таким чином, передбачається заборона на розміщення реклами на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, розподільних смугах шириною менше 2 м, ближче ніж 10 м до перехрещень вулиць, пішохідних переходів і зупинок; ближче ніж 20 м до транспортних розв’язок; ближче ніж 50 метрів від регульованих залізничних переїздів.
Рішення підтримали 85 депутатів.
Нагадаємо, що раніше Київська міська рада схвалила українізацію міста.