У столиці розпочалася розробка нових Правил розміщення реклами на громадському транспорті. Цей крок стане першим етапом комплексної реформи, спрямованої на впорядкування та уніфікацію рекламних конструкцій у муніципальному транспорті, зокрема в метрополітені. Про це повідомили в Управлінні з питань реклами КМДА.
"Київ давно потребує таких правил. Наразі у столиці немає єдиного нормативного документа, що врегульовує розміщення реклами в громадському транспорті, особливо в метро. А це простір, де важливе все: безпека, естетика, інформаційна гігієна", — зазначила начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук.
Нові правила визначать:
-
класифікатор типів рекламних конструкцій, дозволених для встановлення в транспорті;
-
вимоги до таких конструкцій;
-
перелік місць, де реклама може або не може розміщуватися.
Наступним етапом після затвердження цих правил стане розробка схеми розміщення реклами, яка включатиме перелік дозволених місць згідно із затвердженим класифікатором.
Після проходження всіх необхідних процедур, включно з регуляторною, проєкт Правил винесуть на розгляд Київської міської ради.
Нагадаємо, у Києві з 19 по 23 травня проводитимуть демонтаж незаконно розміщених рекламних конструкцій та вивісок.