З Google Play видалили офіційний додаток Контактного центру Києва 1551, в якому можна було поскаржитися на неякісну роботу комунальних служб або залишити заявку на усунення певної міської проблеми.
Про це повідомили в ГІОЦ у відповідь на запит активіста Клима Братковського.
У відповіді зазначається, що додаток видалили через нестачу фінансування та відсутність належної технічної підтримки. Воно буде недоступним як мінімум до кінця 2018 року.
При цьому в ГІОЦ припускають, що у 2019 році додаток знову може з’явитися в Google Play за умови, що КМДА виділить на нього кошти з бюджету.
Зараз віддалене з Google Play додаток для користувачів Andriod доступно тільки за прямим посиланням на сайті Контактного центру Києва.
Раніше ми розповідали, що у «Картки киянина» з'явився мобільний додаток.