INTERTOP представив інноваційний формат магазину у ТРЦ Respublika Park
Фото: Виктор Демин

Український ритейлер INTERTOP Ukraine презентував нову концепцію свого мультибрендового магазину INTERTOP. Компанія створила цілий технологічний fashion-простір, у якому представлені різні категорії товарів — одяг, взуття, аксесуари та навіть косметика. Магазин відкрився у київському ТРЦ Respublika Park. 

Нова концепція INTERTOP робить акцент на зручності та задоволенні від шопінгу — вона поєднує широту асортименту та практичність онлайн-шопінгу і усі переваги офлайну.

Як змінився асортимент?

Клієнт може зібрати цілісний образ в одному місці, адже асортимент фешн-платформи INTERTOP налічує вже понад 500 брендів, які можна замовити прямо додому або в будь-який магазин мережі. Серед брендів є як світові марки преміум-сегменту, як-от Emporio Armani і Marc O’Polo, так і легендарні спортивні марки Skechers, Adidas та Vans, мас-маркет бренди Koton, Defacto, Colin’s, а також локальні українські виробники. В новому INTERTOP можна купити усі потрібні речі від спортивного костюму до нової пари черевиків, сумки і зволожуючого крему для рук.

Як це працює?

У fashion-просторі INTERTOP клієнти можуть подивитися товар, який вони знайшли на сайті і викупити онлайн-замовлення та обрати й приміряти речі прямо на місці. Покупець може скористатися інтерактивними дисплеями для пошуку потрібного розміру чи товару. Також вони дають можливість почитати інформацію про бренди, переглянути відгуки та схожі моделі й дозамовити ті речі, яких наразі немає в наявності в магазині. Це стане у пригоді, якщо ви обрали, наприклад, черевики, але хочете доповнити образ підходящою сумкою чи новою сукнею. Приміряти та забрати ці речі можна буде не лише в INTERTOP, а й у будь-якому з монобрендових магазинів, які є частиною мережі, наприклад, The North Face, Skechers, Marc O’Polo та інших.

Для чого змінили дизайн?

Щоб клієнту було легко зорієнтуватися в асортименті, оновлений простір має зрозуміле зонування за стилями, брендами та типами товарів. Формат магазину передбачає два принципово різних маршрути. Перший дозволяє швидко отримати та оплатити онлайн-замовлення. Другий пропонує розслабитись та насолодитися процесом шопінгу. У магазині з’явилися просторі та світлі примірочні, зони відпочинку та діджитал-екрани, де транслюють актуальні пропозиції.

Новий INTERTOP — не просто місце, де можна купити речі, а й повноцінний простір для натхнення та експериментів. І розпочати свій захопливий шопінг можна на сайті INTERTOP.UA або у додатку.