Instagram назвав тренди наступного року серед покоління Z.
Про це йдеться в щорічному звіті компанії, який базується на опитуванні молодих людей.
Серед трендів — свідомість, екологічність, інклюзивність, громадянська позиція тощо. Пройдемо окремо по кожному пункту.
Свідоме споживання та екологічність
Понад половина опитаних респондентів зазначила, що хочуть економити на купівлі вбрання та замінити фаст-фешн самостійним шиттям одягу.
Громадянська позиція
Наразі покоління Z досягає виборчого віку, тому молодь гостро відчуває свою громадянську відповідальність. Вони планують бути активними учасниками політичних процесів.
Боротьба за інклюзивність
Більшість опитаних зазначити, що зосередять свою увагу на захисті людей з інвалідністю. Тому в Instagram очікують від контентмейкерів більше інклюзивних проєктів.
Зміни клімату
Респонденти приділяють велику увагу проблемі зміни клімату, зокрема забрудненню повітря та ультрафіолетовому випромінюванню, через що масово захищатимуть свою шкіру за допомогою косметичних засобів.
Індивідуальність через макіяж
Підкреслення особистості за допомогою макіяжу, що й наразі є трендом, тільки набирає обертів. У 2023 буде ще більше виразного, яскравого та експериментального мейкапу.
Наближений до реальності метавсесвіт
67% опитаних хочуть, аби аватари в метавсесвіті стали більш природніми у відображенні одягу, відтінків шкіри, типів тіла. Більше ніж половина креаторів у 2023 році надихатимуться штучним інтелектом та впливовими особами.
Фінансова грамотність та соцмережі
Покоління Z планує ще активніше залучати соцмережі для заробітку. Близько 64% опитаних хочуть монетизувати свої проєкти в наступному році. Також респонденти виділяють фінансову грамотність як пріорітетний навик.
Подкасти
Очікується, що креатори почнуть масово запускати власні подкасти. Принаймні 40% опитаних цього б дуже хотіли.
Культура через їжу
Більшість респондентів зазначили, що хотіли б спробувати їжу інших культур в наступному році.
Рейви
2023 рік може стати роком повернення моди на рейви.
Чесне й пряме спілкування
Прогнозують відхід у минуле застосунків для знайомств. Натомість у 2023 буде більше прозорого, чесного й прямого спілкування в соцмережах. Майже половина відповіли, що надіслали б мем як перше повідомлення для знайомства. Водночас 39% зазначили, що поганий смак на меми робить людину менш привабливою. Ба більше, майже половина відповіла, що не зустрічатиметься з тим, хто не підходить за гороскопом.
Нагадаємо, раніше ми писали про антитренди 2023 року. Що виходить з моди в наступному сезоні читайте тут.