Instagram може запровадити платну верифікацію
Фото: unsplash.com

Соцмережа Instagram може слідом за Twitter запровадити функцію платної верифікації акаунту. Про це свідчать фрагменти коду, які виявили у застосунку соцмережі, пише TechCrunch.

Ці фрагменти посилаються на "платну синю галочку" та новий продукт за підпискою. Аналогічне посилання міститься і в останній версії застосунку Facebook, що вказує на те, що верифікацію можуть запровадити на платформах Meta. Йдеться про рядки коду з посиланнями на "IG_NME_PAID_BLUE_BADGE_IDV" і "FB_NME_PAID_BLUE_BADGE_IDV". Розробник, який їх виявив, припустив, що букви "IDV" можуть означати верифікацію особи.

Крім того, розробник знайшов інші посилання на новий тип продукту за підпискою, якого раніше не було. Такі посилання були також в одній з останніх версій Facebook. Однак поки незрозуміло, чи мають вони якесь відношення до можливої появи платної верифікації. Окрім цих невеликих фрагментів коду код, у застосунках поки немає нічого, що б на це вказувало.

У пресслужбі Instagram поки вирішили не коментувати можливість запровадження платної верифікації.

Зазначається, що протягом років користувачі скаржилися на систему верифікації акаунту в Instagram через її повільність та недолугість. Наразі омріяну "синю галочку" дають тільки акаунтам високопоставлених осіб, знаменитостей та світових брендів чи організацій. Багато хто зі звичайних користувачів також бажає її отримати, тому з'явився тіньовий ринок верифікації, де люди платять тисячі доларів за "сині галочки" через неофіційні канали.

Коли Ілон Маск викупив Twitter, він швидко запровадив платну верифікацію, але реалізація цієї функції не було продуманою, що призвело до широкого розповсюдження у мережі фейкових акаунтів відомих осіб та брендів із платною "синьою галочкою" Twitter довелося майже одразу призупинити нову послугу та переробити її, але згодом платна підписка повернулась.

Окрім Twitter платну на платні верифікацію також запровадив Snapchat на основі підписки Snapchat+, яка пропонує великий перелік переваг і додаткових функцій. Тож про такий функціонал починають замислюватися все більше соцмереж.

Facebook та Instagram більше не блокуватимуть контент про полк "Азов"