Виробник пива Heineken у співпраці з дизайнером кросівок Домініком Чамброне презентували кросівки під назвою Heinekicks. У підошві знаходиться справжнє пиво, яке ін’єктували туди за допомогою тонкого шприца.
Про це повідомили на Adweek.
Це обмежена серія кросівок, яка пов’язана з випуском нового пива Heineken Silver з низьким вмістом алкоголю. Було використано спеціальний хірургічний метод ін’єкції для введення пива у підошву, щоб створити "гладке" відчуття під час ходьби. М'яка хода повинна показувати смак пива.
Кросівки мають зелений, сріблястий та червоний відтінки, як на пляшках пива Heineken Silver. Крім того, взуття містить металеву відкривачку для пляшок.
"Така дивна дизайнерська співпраця часто є результатом змагання брендів, щоб виділитися в переповненому секторі", — кажуть представники Adweek.
Це буде лімітована колекція — всього 32 пари. Кросівки Heinekicks з’являться у продажі у Сінгапурі.