У День всіх закоханих ювелірний дім SOVA зібрав клієнтів та друзів бренду в оновленому форматі фірмового бутика в ЦУМ, щоб презентувати нову капсулу колаборації SOVA та FROLOV — поповнення колекції For Love.
Клієнти могли приміряти прикраси нової колаборації та познайомитися із засновником та креативним директором бренду FROLOV Іваном Фроловим. Дизайнер особисто упаковував всі покупки клієнтів в лімітоване пакування, залишаючи відтиск червоного сургуча з фірмовим анатомічним серцем, символом бренду FROLOV та нової капсули прикрас в колекції For Love.
У колаборацію увійшли кольє та каблучки, які повторюють контури серця, виконані у золоті та з діамантами, мінімалістичні персні-печатки, statement-кафи та п'ять оригінальних підвісів у жовтому та білому золоті.
До того ж, гості могли придбати благодійну прикрасу та долучитися до допомоги для медичного батальйону “Госпітальєри”. До того ж, гості могли придбати благодійну прикрасу та долучитися до допомоги для медичного батальйону “Госпітальєри”.
Срібний підвіс у формі анатомічного серця з різними відтінками жовто-блакитної емалі має благодійну місію. Прикраса лімітована — всього виготовлено 1000 срібних сердець, кожне має персональний номер на звороті. 100% вартості з продажу серця буде перераховано на закупку турнікетів для зупинки критичних кровотеч в медичний батальйон “Госпітальєри”.
Локацію для презентації було обрано не випадково, адже саме 14 лютого відбулося відкриття оновленого бутика SOVA в ЦУМ.
Тепер магазин має більшу площу, що дозволяє клієнтам ознайомитися ще з ширшим асортиментом прикрас, куточок для відпочинку, де можна випити кави та підзарядити свої гаджети. Інтер'єр виконаний у новій концепції бренду з елегантними меблями та м'яким світлом, що створює ідеальні умови для ювелірного шопінгу, а вашу покупку збирають у спеціальному куточку упаковки.
Підтримати колаборацію завітали Руслан Багінський, Петро Ясинський, Анна Лукашевич, Костянтин Путиленко, Ольга Чайка та інші друзі брендів.