Євробачення оновило свій логотип

Європейська мовна спілка представила оновлений універсальний логотип "Євробачення".

Про це пише Eurovision World.

Це перший редизайн від 2015 року. Новий стиль почнуть використовувати з нагоди 70-річчя конкурсу у 2026 році.

До 2004 року кожен конкурс мав власний унікальний логотип, створений мовником-організатором. Відтоді EBU запровадила єдиний стиль із серцем на місці букви "V" у слові EUROVISION, всередині якого розміщують прапор країни-переможниці попереднього року.

Оновлений логотип пісенного конкурсу

У 2015-му, до 60-го ювілею конкурсу, логотип оновили дизайнери з амстердамської студії Cityzen Agency: зробили шрифт більш рівним, серце витонченішим, а сам знак зручнішим для відтворення у малому форматі.

Через десять років EBU знову представляє еволюцію: тепер у логотипі використано єдиний символічний знак із впізнаваним серцем у центрі та новим кастомним шрифтом Singing Sans. Особливістю став характерний нижній "е" у написі Eurovision Song Contest.

Нагадаємо, раніше "Наш Київ" писав, що Суспільне оголосило 15 учасників лонглиста на нацвідбір Дитячого Євробачення–2025.

Це 15 серіалів, які виходять у серпні