Донорський хаб "Теплокровні" презентував інтерактивну виставку про кров і анонсував продовження "Теплих вихідних"
Донорський хаб "Теплокровні"

Мобільний донорський хаб "Теплокровні", створений за ініціативи ПУМБ і Mastercard за підтримки громадських організацій Агенти крові та ДонорUA, продовжує популяризувати культуру донорства в Україні. 20-23 листопада в Києві відвідувачі не лише здавали кров, а й досліджували інтерактивну виставку про кров та донорство.

За чотири дні хаб прийняв чимало гостей, з яких 136 стали донорами та здали 61,2 л крові — це потенційно 408 врятованих життів.Донорський хаб "Теплокровні" презентував інтерактивну виставку про кров і анонсував продовження "Теплих вихідних"

Як пройшли "Теплі вихідні"?

З 20 по 23 листопада хаб "Теплокровні" приймав гостей на "Теплих вихідних" біля кондитерської Honey у Києві. На першому поверсі 13-метрового автобуса відкрився інтерактивний простір, що розповідав про значення крові для порятунку життів. Донорський хаб "Теплокровні" презентував інтерактивну виставку про кров і анонсував продовження "Теплих вихідних"Відвідувачі виставки взяли участь у "зігріваючих" активностях: проходили квест, дізнавалися цікаві факти про кров (зокрема, що вона містить у своєму складі золото та щодоби долає шлях майже 19 тисяч кілометрів у тілі людини), слухали історії донорів і реципієнтів. Гості також з’ясовували, з яких компонентів складається кров, тримаючи в руках збільшені зображення еритроцитів, тромбоцитів та інших елементів, які зазвичай можна роздивитися лише під мікроскопом.Донорський хаб "Теплокровні" презентував інтерактивну виставку про кров і анонсував продовження "Теплих вихідних"Донорський хаб "Теплокровні" презентував інтерактивну виставку про кров і анонсував продовження "Теплих вихідних"Інтерактивна виставка в хабі "Теплокровні" має важливу освітню мету: кожен відвідувач не тільки зрозуміє цінність крові, а й дізнається, чи може стати донором.Донорський хаб "Теплокровні" презентував інтерактивну виставку про кров і анонсував продовження "Теплих вихідних"На другому поверсі три дні працювала комфортна зона здавання крові, де кожен донор отримував теплий прийом і підтримку. Роботу зони забезпечили професійні медичні бригади Центру крові ЗСУ та Чернігівського обласного центру крові у співпраці з ГО Агенти крові і ДонорUA. За ці дні було зібрано 61,2 літра крові. А це означає — 408 потенційно врятованих життів наших захисників, захисниць і всіх, хто цього найбільше потребує. Завдяки проєкту "Моя група крові" 70 українців змогли дізнатися свою групу за методом EldonCard (Данія).Донорський хаб "Теплокровні" презентував інтерактивну виставку про кров і анонсував продовження "Теплих вихідних"Серед гостей заходу були блогери Раміл Насіров, Наті Гресько, Маша Себова, а також Анатолій Анатоліч і Аміл Насіров, які не лише відвідали виставку, а й здали кров. На всіх донорів чекало також солодке частування від кондитерської Honey.Донорський хаб "Теплокровні" презентував інтерактивну виставку про кров і анонсував продовження "Теплих вихідних"Донорський хаб "Теплокровні" презентував інтерактивну виставку про кров і анонсував продовження "Теплих вихідних"Наступна зупинка — на Подолі.

Донорський хаб зробить наступну зупинку 29-30 листопада біля кав’ярні O'CAKE (вул. Петра Сагайдачного, 18). Виставка працюватиме з 09:00 до 18:00, а долучитися до донації крові можна буде 29 листопада з 09:00 до 14:00. 

Донорський хаб "Теплокровні" презентував інтерактивну виставку про кров і анонсував продовження "Теплих вихідних"

Перша в Україні програма вдячності донорам крові

ПУМБ спільно з Mastercard запустили реальні інструменти підтримки донорів крові — програму вдячності в застосунку ПУМБ.

Власники карток Mastercard® від ПУМБ, які здають кров через громадські організації ДонорUA та Агенти крові, отримують підвищені кешбеки від партнерів. На сьогодні до ініціативи приєдналися соціально відповідальні бізнеси: "Подорожник", "Фокстрот", WOG, "Оксфорд Медікал", "Будинок Іграшок", Terra Incognita та E-ZOO.

"Теплі вихідні" підтвердили: кожна людина може поділитися своєю підтримкою, теплом та кров’ю, ставши донором або поширюючи інформацію про донорські ініціативи. Вливайтесь і ставайте частиною спільноти, яка допомагає рятувати життя!

*Проєкт створений за ініціативи ПУМБ і Mastercard спільно з Adsapience.