Український масмаркет бренд CHER’17 представив дебютну plus-size колекцію, натхненницею та співавторкою якої стала фронтвумен гурту KAZKA Олександра Заріцька.
Паралельно бренд презентував бодіпозитивне відео "Для розкішних" за участю Саші та інших дівчат, що відверто й водночас з гумором говорять про упередження щодо пишних форм. У ролику героїні демонструють свої "зовсім не зайві звабливі кіло" в образах від CHER’17 x KAZKA.
Рекламний ролик створила креативна агенція DRAMA QUEEN. Над відео працювала продакшн-студія tvlab, а особливістю є те, що його знімали на плівку формату 9:16.
Як зазначають творці відео, вони прагнули зачепити розкішних дівчат за живе та справді надихнути їх насолоджуватись і пишатися своїми формами. Текст і сюжет ролика створені на базі історій Саші Заріцької про її стосунки з тілом, повні протиріч та мінливостей.
Щодо самої колекції, то ідея розширити розмірну сітку CHER’17 назрівала вже давно, але саме знайомство з Сашею Заріцькою надихнуло співзасновницю бренду Тетяну Парфільєву взятися за справу й нарешті втілити задум у життя.
"Ми познайомилися з Сашею на дні народження спільної подруги. Мені дуже сподобався її лук, і я запитала, де вона купує собі одяг. У відповідь почула, що це найбільший біль дівчат розміру plus-size, — і нас вже було не зупинити… Врешті-решт, ми наважилися зробити повноцінну колекцію в розмірах від L до 3XL, врахувавши всі тонкощі та особливості посадки цих речей", — ділиться Тетяна Парфільєва.
Колекція CHER’17 x KAZKA від самого початку замислювалася капсульною, щоб покрити запит у повсякденних базових луках, а також урізноманітнити образи спортивними та ошатними речами.
Загалом у колекції 14 моделей: светри, сорочки в чоловічому стилі, боді, сатинові спідниці, романтичні сукні, пальта, спортивні костюми та білизна. Всі вони легко комбінуються між собою та дозволяють експериментувати, залежно від події та настрою.
Саша Заріцька взяла безпосередню участь у розробці моделей, керуючись власним досвідом і гардеробними челенджами дівчини plus-size.
"Я про це мріяла роками! І нарешті можу поділитися з вами власним баченням повсякденного plus-size одягу, що був створений у колаборації з крутим українським брендом CHER’17 та неймовірною Танею Парфільєвою. У колекції поєднані силуети, що вигідно підкреслюють форми, тренди, яскраві елементи та весь мій досвід, адже я точно знаю, як важко дівчатам із нестандартними розмірами вибирати одяг", — розповіла фронтвумен гурту KAZKA.
Моделі з колекції CHER’17 x KAZKA вже доступні на сайті та офлайн в мережі магазинів бренду.