Діаманти, парфуми та лекція про розумне споживання: як пройшла передноворічна зустріч у мультибрендовому бутіку Flawlessly

Камерність та індивідуальний підхід уже давно стали синонімом гарного шопінгу, а невимушені зустрічі за чашкою кави або келихом ігристого — гарною традицією для клієнтів Flawlessly. Приходячи до магазину Flawlessly, гості стають учасниками лекцій про моду, надихаються гарними прикрасами та знайомляться з новими брендами косметики та парфумерії. І ця зустріч не стала винятком. 

Передноворічна зустріч у мультибрендовому бутіку Flawlessly

Вечірку присвятили усвідомленому шопінгу, ювелірним трендам 2022-2023 та модним тенденціям весни. У просторі Flawlessly наголосили що усвідомлений шопінг веде до свідомого споживання, бо поважати довкілля  це не тільки тренд, це нова філософія суспільства. 

передноворічна зустріч у мультибрендовому бутіку FlawlesslyСтилісти магазину розповідали про мультифункціональність речей, збирали універсальні аутфіти та навчали грамотно використовувати аксесуари при створенні образів. Світ змінюється і мода разом з ним, тому зараз як ніколи важливо перелаштуватися до нових смаків споживачів. 

CONCEPT STORE FLAWLESSLY— це свіжий погляд на шопінг та моду. Тут ви побачите ретельно підібраний brand-list, в якому зустрічаються скандинавський мінімалізм, грузинська самобутність, вишуканість Італії та американський комфорт. Серед брендів: Agolde, Aleksandre Akhalkatsishvili, MSGM, Anouki, Yuzefi, Rotate, Le17Septembre, Reina Olga.

"Сміливо бути гарною!" – наголошують у Flawlessly, а сміливості нашій нації вже точно не бракує.