Чорна п’ятниця 2025: де та на що українці найбільше тратили гроші
Meest

В Україні завершився найактивніший сезон розпродажів — Чорна п’ятниця. Група компаній Meest провела дослідження, яке виявило ключові тренди споживчої поведінки: кожна четверта покупка (25%) була імпульсивною, а найактивнішим регіоном шопінгу стала Київщина (32% опитаних).

У розпродажах взяли участь понад 90% респондентів, серед яких найактивнішими були вікові категорії 34-45 років та 45+.

Як і минулого року, лідерами продажів стали одяг (47%) та електроніка (40%). Зріс попит також на косметику, взуття та аксесуари.

  • Найпоширеніша сума витрат становила 1000–4000 грн. Проте 13,5% респондентів витратили понад 20 000 грн, що свідчить про зростання попиту на преміальні товари.
  • Найактивнішими покупцями стали люди з доходом 20 000–30 000 грн (33%).

Серед українських онлайн-магазинів найбільшу популярність завоювали:

  • Rozetka (22.25%)
  • Prom.ua (13.35%)
  • Епіцентр (11.52%)

Серед іноземних майданчиків лідирували AliExpress (15%), Sinsay (11.50%) та H&M (13.50%).

У Meest зазначили, що висока кількість імпульсивних покупок підтверджує, що знижки все ще мають суттєвий вплив на споживачів, попри кращу підготовку до акцій.

Нагадаємо, 2-7 грудня у Києві проходитимуть продуктові сільськогосподарські ярмарки.

5 трендових моделей взуття на цю зиму