Бренд Cher’17 презентує новий кампейн із ключовим меседжем "Краса врятує". За концепцію та її втілення відповідали креативна агенція DRAMA QUEEN та продакшн tvlab. Головними героїнями ролика, окрім співзасновниці бренду Тетяни Парфільєвої, стали успішні блогерки Дарія Квіткова, Тетяна Самбурська та Міла Сівацька. Їх, як і більшість інших успішних дівчат, часто-густо називають "тьолочками". За що, чому? Саме час зруйнувати цей стереотип.
"Чи можна сказати, що слово "тьолочка" мене ображає? Навряд чи. Але ми з командою відчули необхідність відстояти право дівчат на красиве життя в усіх його проявах та донести людям, що за інстаграмною ідилією стоїть величезна робота. Усі ми самотужки створили себе, без жодних папіків та якогось магічного везіння. Ми втомлюємося, сумуємо, переживаємо невдачі, падаємо (буквально та фігурально), але не вважаємо за потрібне це демонструвати", — коментує Тетяна Парфільєва.
Звісно, меседж "Краса врятує" може комусь здатися недоречним і не на часі. Але він має свій глибокий сенс, який легко пояснити. Зрозуміло, що сама по собі краса не рятує, але її вплив на якість життя в нашому недосконалому світі не варто недооцінювати. У Cher’17 переконані: навіть найменші красиві деталі можуть врятувати від кепського настрою, відволікти від сумних думок та змусити радіти навіть у найтемніші часи.
До речі, під час зйомок героїні проявили себе вкрай мужньо, вчергове зруйнувавши міф про їхню неспроможність. За веселою картинкою були холодні павільйони, вітрена зимова погода та інші перепони, часом кумедні. Так, наприклад, заради вдалого кадру Дарія Квіткова була змушена лежати на бетонній підлозі за мінусової температури, а потім з’їсти щонайменше десяток макарунів, а Тетяна Самбурська стояла в планці понад 15 хвилин.
"Через свою медійність я пройшла всі стадії хейту, але навчилася не зважати на нього. Саме тому залюбки погодилася стати героїнею цього кампейну, який відгукається мені в кожному кадрі. Звісно, зйомки були непростими. Ми й мерзли, і зашпортувалися, і перезнімали безліч разів. Врешті все вийшло круто і гарно, але, як і в житті, ніхто не знає, що було на бекстейджі", — додає Дарія Квіткова.
Ролик не варто сприймати занадто серйозно, бо він дійсно про красу та самоіронію в одному контексті. Але якщо він хоча б когось змусить принаймні подумати, перш ніж назвати дівчину "тьолочкою", це вже непоганий соціальний результат.
Ознайомитися з колекцією можна на сайті.
Раніше ми писали, що український бренд german представив весняну колекцію Reflection.