Бренд ONE BY ONE та Катя Осадча випустили спільну колекцію ОБІЙМИ

Бренд ONE BY ONE та Фундація Катерини Осадчої представили спільну колекцію одягу та аксесуарів на підтримку нового проєкту "Обійми для дитини". Кошти з продажів спрямують на психологічну та соціальну допомогу дітей, яких взяли під опіку або всиновили.

Бренд ONE BY ONE та Катя Осадча випустили спільну колекцію ОБІЙМИ

"Цю колекцію ми випускаємо напередодні всіх зимових свят, адже саме в цей час ми вчергове і особливо гостро розуміємо — у кожної дитини має бути родинне тепло, сімейний затишок, батьківська підтримка, обійми рідного дорослого... Наша спільна задача й мета Фундації Катерини Осадчої та бренду ONE BY ONE — аби всі діти в свята мали свою родину і свої такі важливі обійми", — розповіла Катя Осадча.

Бренд ONE BY ONE та Катя Осадча випустили спільну колекцію ОБІЙМИ

Український бренд ONE BY ONE вже вдруге долучається до співпраці із Фундацією Катерини Осадчої, презентувавши цього разу особливий зимовий дроп у День Святого Миколая.

"Обійми — це іменник. Але зараз нам всім потрібно дієслово — ОбіймИ", — впевнена команда ONE BY ONE.

Бренд ONE BY ONE та Катя Осадча випустили спільну колекцію ОБІЙМИ

Саме тому вироби із нової благодійної колекції прикрашає традиційний український орнамент та напис "Обійми".

В’язані светри доступні у сніжно білому та різдвяному червоному кольорах. Модельний ряд светрів розроблено таким чином, що їх можна купувати як дорослим, так і малечі.

Також колекція представлена сукнями та об‘ємними шарфами.

Бренд ONE BY ONE та Катя Осадча випустили спільну колекцію ОБІЙМИ

Підтримати благодійну ініціативу "Обійми для дитини" можна, придбавши речі в магазинах ONE BY ONE або на сайті.

Нагадаємо, раніше ми розповідали про результати рожевого проєкту від SOVA, завдяки якому вдалося привернути увагу 5 млн людей до проблеми раку грудей.