Український бренд трикотажного одягу RITO презентував проєкт до Дня Києва. Ініціатива натхненна квітами столиці та жінками, які працюють у цій сфері. Героїнями проєкту стали продавчині квітів та флористки.
RITO створив серію образів у своєму одязі, намагаючись передати естетику міста.
Учасницями проєкту стали:
Олена — продавець квітів з перехрестя Ярославового Валу та Миколи Лисенка ("на Золотих"). Має понад 15 років досвіду роботи з квітами, продовжує сімейну справу з донькою. Навесні 2022 року продавала тюльпани за символічною ціною.
Ліна — працює у студіях LoraShen та Don Pion. Флористикою займається з 2017 року.
Анна — флористка студії Freyja.bouquet на Січових Стрільців. Почала займатися флористикою у 2023 році.
У День Києва, біля магазину RITO в районі Золотих Воріт, бренд спільно з флористичною студією Don Pion даруватиме квіти.
Нагадаємо, до святкування Дня Києва столичний бар HRAM анонсував вихід нової, натхненної містом, коктейльної карти. Вона отримала назву "Коктейлі-храми" і присвячена знаковим релігійним спорудам Києва, від Десятинної церкви до Звіринецького печерного монастиря.