Український бренд MASHSH після невеликої паузи повертається з новим дропом, айдентикою, сайтом та переосмисленою концепцією.
До нової колекції увійшли піжами в різних кольорах, сукні в білизняному стилі, повсякденні костюми, а також стьобані халати з автентичним візерунком та глибинними сенсами. Одяг виготовили із натуральних тканин.
"Із дому на вулицю". — так звучить оновлений меседж бренду. Під час творення нового дропу дизайнери надихались традиційними українськими силуетами та техніками, переосмисленими та інтегрованими у ритм сучасної жінки. Колекція вийшла збалансованою та мінімалістичною.
"Нам хотілося створити річ, яка викликатиме відчуття дому й водночас матиме духовну символіку. Наші стьобані халати — м'які й теплі, наче ковдра, — нагадують про техніку створення верхнього українського вбрання "керсетки", а елементи стьожки — це зашиті восьмикутні зірки, які в українській культурі мають назву "Зірки матері" й уособлюють гармонію між духовним і матеріальним світами, символізуючи втілення божого замислу на Землі. Вкутуючись у такий халат, ви повертаєтесь до себе любої, й це відчуття йде зсередини", — зазначила Маша Єфросиніна, співзасновниця MASHSH.
Фаворитом команди MASHSH став халат, який дає великий простір для фантазії та експериментів. Його оцінять шанувальниці багатошаровості за мультифункціональність та практичність.
В основі філософії MASHSH — любов до жінок та визнання унікальності кожної з них. Водночас бренд прагнув втілити жіночу красу у виробах, що підкреслять індивідуальність особистості.
Слідкувати за весняним оновленням бренду можна в Instagram та на оновленому сайті, де вже анонсована колекція.
Також пропонуємо подивитись 5 найактуальніших моделей верхнього одягу весняного сезону 2024 року.