АТБ

Компанія "АТБ" для допомоги дітям, що постраждали від війни, запустила благодійний проєкт із технологією доповненої реальності "Брайти". 

Уже у перші дні після старту гра (а гаслом проєкту є "Допомагати граючись") набула неабиякої популярності в інтернеті. Так, протягом перших чотирьох днів відео із хештегом "Брайти" набрало більш як 2,5 млн переглядів у ТікТок. За цей самий період застосунок "Брайти" піднявся на перше місце в рейтингу App Store, залишивши позаду потужні розважальні проєкти та відомі у всьому світі додатки. 

Набули популярності "Брайти" й на YouTube. Лише протягом перших кількох днів українці створили понад 500 відео про цей благодійний застосунок. Кількість переглядів зростає, як і кількість людей, які завдяки проєкту "АТБ" долучаються до допомоги дітям, що постраждали в результаті бойових дій.

Свіже дослідження ЮНІСЕФ показало, що основними факторами ураження дітей під час війни є обстріли та небезпечне поводження з вибухонебезпечними предметами. Сотні українських малюків отримали вогнепальні, осколкові та вибухові поранення. Вони потребують лікування та довготривалої реабілітації. А благодійний проєкт із технологією доповненої реальності "Брайти" покликаний їм допомогти.

Ініціативу зі збирання коштів для створення першого всеукраїнського реабілітаційного центру "Незламні" у Львові втілили у життя в співпраці з NTI Loyalty та за підтримки Дитячого фонду ООН (UNICEF).

"Брайти" від "АТБ"

Окрім збору коштів (весь прибуток від продажу благодійних товарів спрямують на потреби центру "Незламні" через "Благодійний фонд "АТБ"), "Брайти" також допоможуть запобігти пораненню дітей у майбутньому, підвищать обізнаність населення, дозволять малюкам та їхнім батькам в ігровій формі запам'ятати головні правила безпеки в разі виявлення вибухонебезпечних предметів. Це допоможе врятувати життя та зберегти здоров'я, адже на повне розмінування території України знадобиться щонайменше десяток років.

Щоб "оживити" героїв гри, потрібно навести камеру смартфона на реальний об’єкт, тоді мобільний застосунок поєднає зображення з його цифровим доповненням.

"Брайти" —  це величезний яскравий уявний світ супергероїв, які уособлюють справжніх героїв цієї війни, що наближають нашу перемогу... Та це набагато більше, аніж гра – це місія, яка обов'язково буде здійсненна. Разом до Перемоги!", —  прокоментував потужний старт проєкту "Брайти" Валерій Бондар, директор з маркетингу "АТБ".