Мережа мультимаркетів "Аврора" стала офіційним партнером Atlas Festival 2025 та передала 6 353 244 гривень на "Збір №13" на проєкт "Дронопад" Фонду "Повернись живим".Atlas Festival 2025 тривав з 18 по 20 липня в столичному ТЦ BLOCKBUSTER MALL. В дні фестивалю на території ТЦ мережа "Аврора" створила WOW-простір — велику зону розваг та відпочинку. Від "Аврори" гостей зустрічали чотири креативні фотозони, інтерактивний квест із пошуком WOW-артефактів, зона швидкого перекусу, мультимаркет із WOW-товарами, лаунж-зони для відпочинку, мейк-зона, станція підзарядки та арки свіжості. А також багато подарунків від партнерів "Аврори".
На сцені "Аврори" в середині BLOCKBUSTER MALL відвідувачі слухали улюблених виконавців, зокрема, Курган & Agregat, DREVO, Dantes, Yaktak. Ще однією фішкою фестивалю став пакет "Аврори", створений спеціально для Atlas Festival. До речі, макет ексклюзивного пакету був однією з фотозон. Пакет з унікальним дизайном продавався до кінця липня в магазинах мережі "Аврора", одна гривня з покупки пакету йшла на проєкт "Дронопад" Фонду "Повернись живим". Також до 31 липня 2025 року в усіх магазинах мережі "Аврора" тривала спецпропозиція: 1 гривня з обраних товарів від партнерів передана на проєкт "Дронопад".
"Atlas Festival 2025 — це про натхнення, єдність і важливі сенси. Ми в "Аврорі" віримо, що простір щастя має поєднувати і радість, і допомогу. Як і Atlas Festival, ми надихаємо, об’єднуємо та підтримуємо. Саме тому долучились до "Збору №13" — для нас це не просто участь у фестивалі, а спосіб зробити внесок в нашу перемогу", — коментує бренд-директорка мережі мультимаркетів "Аврора" Поліна Лендєл.
В мережі переконані, що сьогодні кожна подія, івент, фестиваль мають нести благодійну складову. Соціальна відповідальність "Аврори" закладена у корпоративних цінностях компанії. Підтримка проєктів та зборів, які рятують життя та наближають нас до перемоги — це цінність, яку "Аврора" поділяє з мільйонами своїх клієнтів.