В Україні багато років існувала проблема відсутності безбар’єрного середовища, через що у певних категорій громадян виникали проблеми з такими простими речами, як відвідання магазину або у похід поліклініку. Проте зараз це питання обговорюють на найвищому державному рівні. Йдеться про ініціативу першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів». Суть проєкту — в тому, щоб європейські принципи комфорту, моралі, соціальних відносин тощо стали нормою нашого життя.
Як показало соцопитування, проведене у межах проєкту, семеро із десяти осіб мали проблему з бар’єрами або знайомі з людьми, у яких такі проблеми виникали. Причому в перелік основних бар’єрів потрапили свобода пересування, свобода самовираження та можливість працевлаштуватися. Програма «Без бар’єрів» покликана створити філософію суспільства без обмежень, у якому забезпечені рівні права та можливості для всіх людей стосовно самореалізації, зайнятості, пересування, сервісів, одержання освіти, спілкування, дозвілля, розвитку і т. д.
Компанія «АТБ», як відповідальний і патріотичний український бізнес, відразу приєдналась до програми першої леді. Філософія безбар’єрності в суспільстві близька компанії, яка вже більш як чверть століття забезпечує населення свіжими продуктами та якісними товарами першої необхідності за демократичними цінами.
Сьогодні супермаркети «АТБ» відкриті у всіх 24 областях України. На підприємствах корпорації працюють понад 70 тисяч громадян — і ця цифра постійно зростає. Щорічно компанія відкриває більше ніж сотню нових магазинів, створюючи 4-5 тисяч нових робочих місць.
В кожному із 1256 магазинів мережі «АТБ» є кілька вакансій для осіб з обмеженими можливостями й інших найбільш уразливих категорій громадян. У компанії створені спеціальні робочі місця для тих, хто з різних причин не має можливості працювати повний робочий день, однак відчуває гостру потребу в додатковому джерелі доходів. Це, наприклад, студенти, молоді мами, люди поважного віку та ін. Тривалість робочого дня в такому разі становить усього три години. Також створені спеціальні робочі місця для громадян з особливими потребами — їм пропонують зручні графіки роботи та види діяльності, які вони можуть виконувати за медичними показниками.
Не менш важлива і системна турбота торговельної мережі про покупців, кількість яких уже перевищує чотири мільйони. Незалежно від того, де розташований магазин — у центрі мегаполіса або на околиці невеликого селища, для клієнтів створені максимально комфортні умови. Крім європейського рівня сервісу й обслуговування, магазини «АТБ» — зручні та безпечні для клієнтів. Входи в супермаркети обладнані пандусами. На стадії проєктування та будівництва магазинів враховують усі нюанси для комфортного та безперешкодного переміщення покупців. Зараз більшість магазинів «АТБ» мають автоматичні двері на вході, у торговельних залах широкі проходи, полички розташовані зручно, викладення товарів сучасне, а в деяких маркетах уже обладнані спеціальні ліфти для клієнтів.
Компанія «АТБ» першою в Україні запропонувала покупцям формат магазину самообслуговування, створює тисячі робочих місць, є чесним платником податків і протягом довгого часу забезпечує українців якісними продуктами за демократичними цінами. Тепер вона прагне стати ще зручнішою, ближчою та комфортнішою для покупців.