Китайський маркетплейс AliExpress почав надсилати українським користувачам повідомлення про скасування їхніх замовлень. Про це пише "Інтерфакс-Україна".
На скасування замовлень звернули увагу в онлайн-спільнотах українських майстрів. У повідомленнях, які вони отримали від торговельного майданчика, зазначається, що замовлення були закриті. Причини такого при цому рішення не пояснюють. А питання щодо повернення оплати за замовлення стоїть у статусі "на розгляді".
Офіційних коментарів працівники AliExpress стосовно ситуації з українськими замовленнями поки не дають.
Як пише dev.ua, виходити з українського ринку AliExpress не збирається. Додаток майданчика працює в Україні, підтримує український інтерфейс та приймає українські банківські картки. Однак оплатити замовлення з України зараз неможливо. При спробі оплати з’являється повідомлення: "Надання послуг у вашому регіоні зараз неможливе у зв’язку з проблемами з логістикою".
Щодо повернення коштів за скасовані замовлення, то зазвичай це питання покупець вирішує індивідуально з продавцем. В особистому кабінеті можна написати продавцю або відкрити суперечку. Однак зараз замовлення скасовує саме платформа, а не окремі продавці. І як гроші будуть повертати у цьому випадку, поки незрозуміло.