Airbnb рекламуватиме поїздки в Україну після закінчення війни: деталі
Фото: Марʼяна Олеськів

Airbnb та українське агентство туризму підписали меморандум, згідно з яким американська компанія рекламуватиме поїздки в Україну після закінчення війни.

Про це на своїй сторінці у Facebook повідомила очільниця Державного агентства розвитку туризму Марʼяна Олеськів.

Зазначається, що підписаний меморандум фактично закріплює наміри про спільну участь та підтримку в післявоєнному відновленні туризму України.

Очільниця Державного агентства розвитку туризму Мар'яна Олеськів та стратегічний директор Airbnb Натан Блечарчик під час підписання меморандуму

Зокрема Airbnb у співпраці з ДАРТ працюватиме над маркетинговою стратегією для промоції туристично привабливих місць нашої країни.

"Щойно стане безпечно й відновиться авіасполучення, Україна прогнозовано стане одним із головних туристичних векторів Європи, особливо для тих країн, які сьогодні підтримують нас у боротьбі за незалежність. Airbnb висловлює готовність стати нашим надійним партнером, який поширюватиме привабливість України поміж мільйонів своїх користувачів", — наголосила Олеськів.

Крім того, меморандум також передбачає обмін аналітичною та статистичною інформацією. Цей напрям співпраці вже запрацював. У рамках нього зараз Львівський туристичний офіс почав отримувати дані з Airbnb.

Варто зазначити, що американська компанія підтримує українців з самого початку повномасштабної війни. Станом на кінець серпня завдяки платформі близько 100 тисяч біженців з України змогли знайти безоплатне тимчасове житло по всьому світі.