Велика кількість лоукостерів, які залучаються до "Борисполя", суперечать стратегії розвитку аеропорту. До того ж це веде до внутрішнього конфлікту в операційній діяльності аеропорту.
Про це заявив гендиректор міжнародного аеропорту "Бориспіль" Павло Рябікін на інфраструктурному форумі в Києві, повідомляє LIGA.net.
"Не так давно була представлена транспортна стратегія України, в якій вперше за довгі роки пріоритети для аеропорту були сформульовані не на розвиток хаба, а на залучення дешевих авіаперевізників. Це дуже істотний виклик, який стоїть перед нами", - повідомив Рябікін.
При цьому керівництво аеропорту запропонувало рішення цієї проблеми. На думку Рябікіна, бюджетні авіакомпанії потрібно залучати не в Бориспіль, а в Гостомель в міжнародний аеропорт "Антонов".
"Аеропорту "Бориспіль" було б легше обслуговувати лоукост-перевізників на базі аеропорту в Гостомелі, а розвивати хаб в "Борисполі", ніж намагатися поєднати хабову стратегію і тактику залучення лоукост-перевізників в одному аеропорту", - заявив Рябікін.
Нагадаємо, що лоукостер Ryanair не може домовитися з "Борисполем".