2 роки YASNO: ще більше можливостей для якісного обслуговування
Фото: Christin Hume / Unsplash

Два роки YASNO створює для киян нові сервіси та підвищує якість обслуговування. Платіжний бот у Viber, мобільний додаток, дистанційне укладення договорів, сучасні комфортні енергоофіси — це лише частина можливостей, якими щодня користуються 3,5 млн клієнтів у шести регіонах.

«Бренду YASNO в листопаді виповнилось два роки. За цей час ми значно розширили можливості для вирішення будь-яких питань з електро-, газопостачання та підвищення енергоефективності. Сплатити за енергоресурси чи переоформити договір можна прямо зі смартфона. А для очного обслуговування ми створили мережу з 67 сучасних енергоофісів. Та YASNO продовжує ставати ближчим до клієнтів», — сказав директор з продажів та клієнтського сервісу YASNO Євген Бушма.

Зручні дистанційні сервіси

Майже 70% клієнтів віддали перевагу цифровим каналам YASNO: Особистому кабінету, Viber-боту, мобільному додатку, електронним формам для звернень і укладення договорів на сайті yasno.com.ua, сторінкам у Facebook, електронній пошті. 

Так, в Особистому кабінеті YASNO вже більше 2 млн користувачів у трьох регіонах вирішують питання з енергопостачання за принципом «єдиного вікна»:

  • передають показання електролічильника та сплачують за світло й газ без комісії; 
  • керують особовими рахунками близьких, які не користуються інтернетом; 
  • відмовляються від паперових платіжок для збереження лісів; 
  • звіряють платежі та контролюють споживання. 

Viber-бот YASNO-online — один з перших платіжних чат-ботів в Україні. Сьогодні він має понад 400 тисяч підписників. Окрім оплати рахунків користувачі передають показання лічильників, замовляють енергоефективні товари й послуги, дізнаються контакти енергоофісів.

Мобільний додаток YASNO встановили майже 100 тисяч клієнтів. Він дозволяє сплатити за всю комуналку, інтернет, телебачення і мобільний зв’язок, передати показання лічильника, створити шаблони платежів та відстежити історію оплат.

На сайті YASNO клієнти можуть без відвідування енергоофісу:

  • укласти договори про постачання електроенергії та газу;
  • дізнатись, як зменшити суми в платіжках, у проєкті «YASNO_як заощаджувати»;
  • придбати набори з двозонним лічильником, сонячні електростанції «під ключ», системи зберігання енергії, енергоефективну побутову техніку в інтернет-магазині shop.yasno.com.ua.

Facebook-сторінка дозволяє клієнтам завжди бути в курсі останніх новин, брати участь а акціях із цінними подарунками та швидко вирішувати питання.

Источник: YASNOПіклування про всіх клієнтів

Розвиваючи онлайн-сервіси, YASNO також піклується про клієнтів, які не користуються інтернетом або потребують оформлення паперових документів. Для них працюють контакт-центр та зручні енергоофіси.

За два роки контакт-центр YASNO прийняв майже 10 млн дзвінків. А в модернізацію та розширення мережі з 67 енергоофісів у шести областях YASNO інвестував 100 млн грн. 

Тепер кожний енергоофіс YASNO — це сучасний цифровий простір, де можна оформити паперові документи, замовити додаткові товари та послуги, передати показання через термінали самообслуговування та багато іншого. Наявні зони експрес-обслуговування, окремі зони для приватних і юридичних клієнтів, система електронної черги, дитячий ігровий куточок.

YASNO цінує думку клієнтів і вдосконалює свої сервіси за результатами регулярних опитувань. Наразі рівень задоволеності клієнтів якістю обслуговування YASNO складає більше 90 пунктів зі 100.