За кілька днів до початку війни маркетолог з Торонто Крістіан Борис створив наклейку, на якій православна Богородиця з Джавеліном в руках. Чоловік створив сайт SaintJavelin.com, щоб продавати ці наклейки в мережі. Одна така наклейка коштувала $10.
Мета «Святої Джавелін» — зібрати гроші на стипендії дітям, які втратили батьків у війні на Донбасі. «Одна з історій, над якою я працював Україні – історії дітей, які втратили батьків на війні», – розповів Крістіан. Першою ціллю були $30 000 для всього благодійного проекту, але вже за місяць канадець зібрав понад мільйон доларів.
Згодом проект розширився і кількасот наклейок по $10 перетворилося на 6000 футболок, прапорів, постерів і продажі у 60 країнах.