Подкаст про комунікацію та піар "На Франка" повертається з новим сезоном. Запрошені гості з різних сфер та країн відкриватимуть завісу світу медіа та впливовців для глядачів та слухачів. Сезон відкриває епізод за участі ex-редакторки "Vox" Джейн Кірбі.
У випуску журналістка ділиться своїми інсайдами по той бік публікацій та разом з ведучою Альоною Лапенко, засновницею комунікаційної агенції Eter Agency, роздумує про те, як привернути увагу світу до України. У випуску також підіймають питання етикету в стосунках піарника та журналіста і дають цінні поради для пітчингу матеріалів. А ще Джейн розповідає як зацікавити медійника та що робити, щоб про ваш проєкт написали.
"В комунікаціях відбуваються постійні зміни, про які потрібно говорити і які важливо фіксувати та досліджувати. Нам не цікаво обговорювати те, що вже відоме і перевірене, бо такі інструменти швидко втрачають силу. Натомість у «На Франка» ми бачимо цінність в тому, щоб дивитись на пів крока в майбутнє, передбачати і виясняти разом з гостями, що спрацює, що матиме вплив, а що скоро втратить актуальність. А ще цей сезон розширює кордони — хочемо чути не лише український контекст, а й світовий"
Принципи створення нового сезону — інформативність, зручний формат і актуальність тем, про які говорять. В наступних випусках глядачі зустрінуть відомих впливовців та дізнаються більше про стан українського й світового піару та комунікацій.