Комунікаційна агенція ETER разом із виданням "Наш Київ" продовжує третій сезон подкасту "На Франка", який присвячено піару й комунікаціям у контексті культури, моди, світського та соціального життя.
Ведучі подкасту — засновниця агенції ETER Альона Лапенко і СЕО видань "Наш Київ" і Chas News Олег Ліщина — продовжують досліджувати медійний світ, розбираючи різні комунікаційні кейси, які у всіх на слуху.
Гостем третього випуску став Мстислав Банік, керівник з розвитку електронних послуг Міністерства цифрової трансформації України.
Поговорили з Мстиславом про те, як вдалося створити такий крутий, зрозумілий і доступний для всіх продукт як Дія і про те, якими маркетинг-інструментами користуються його команда в своїй роботі. Обговорили, в яких моментах Дія стикається з хейтом з боку користувачів і те, як такий "волелюбний" проєкт може співіснувати з бюрократією.
"Це може прозвучати жахливо, але бюрократія — не завжди погано. Так, це може бути незручно в певних моментах, але багато з цих незкінченних процесів з’явилися завдяки правильній меті не наробити дурниць", — переконаний керівник з розвитку електронних послуг Мінцифри.
Також поговорили з Мстиславом про те, як виникла ідея вийти за рамки державних послуг, додавши в Дію опцію телебачення, а також навіщо застосунку потрібна опція освіти. І, звісна річ, не могли не розпитати про плани на майбутнє — про інновації, які незабаром чекають на всіх.
Слухайте у третьому випуску третього сезону подкасту "На Франка".
За гостинність дякуємо галереї інтерʼєрного дизайну Trentini.