Комунікаційна агенція ETER разом із виданням "Наш Київ" презентує третій сезон подкасту "На Франка", що присвячений піару й комунікаціям у контексті культури, моди, світського та соціального життя.
Незмінні ведучі подкасту — засновниця комунікаційної агенції ETER Альона Лапенко та СЕО видань "Наш Київ" і Chas News Олег Ліщина, які досліджують медійний світ, розбирають останні комунікаційні зашквари та спільно із запрошеними гостями відверто діляться своїми думками та порадами.
Гостею першого випуску третього сезону стала Ярослава Кравченко — засновниця "Дикого Театру", ведуча "Телебачення Торонто" та YouTube-шоу "Ебаут".
Поговорили з Ясею про важливість комунікацій через мистецтво, зокрема, й за допомогою театральних постановок — як у класичних творах можна "зашивати" актуальні проблеми та болючі теми суспільства. А також обговорили, як краще подавати інформацію в контексті мистецтва — прямо в лоб або ж запаковувати більш інтелектуально, даючи людям змогу самим робити певні висновки.
І, звісна річ, не могли оминути увагою тему, яким є майбутнє в театру, зокрема, українського.
"Не можна сказати, що телебачення і ютуб потіснили театр з п’єдесталу. Так, зараз дійсно є велика конкуренція, проте ніщо не може замінити ті живі емоції, які виникають під час вистави між акторами та глядачами. Тому майбутнє в театру безперечно є, але тільки в щирого театру. Того, який дарує щирі, непідробні емоції", — каже Ярослава.
За гостинність дякуємо галереї інтерʼєрного дизайну Trentini.