20 липня в українському прокаті відбулась прем’єра фільму “Барбі”. Ще до офіційного релізу, стрічка стала предметом жвавих обговорень, а окремі сцени розлетілись на меми.
Втім, вплив картини не обмежився лише жартівливим інтернет-контентом — вихід фільму став також вдалою нагодою для різноманітних колаборацій.
“Наш Київ” наводить приклади цікавих і незвичних випадків співпраці відомих компаній та “Барбі”.
Про що фільм “Барбі”
Картина режисерки Ґрети Ґервіґ розповідає глядачеві історію Барбі. Однак, це не оповідь про життя безтурботної ляльки, а сюжет сповнений пригод, небезпек та викликів на шляху головної героїні. Публіку очікує переосмислення образів Барбі та Кена, яких автори наділили глибиною характеру та здатністю до рефлексії.
Як і більшість робіт режисерки, картина досліджує теми фемінізму та ролі жінки в сучасному суспільстві.
До фільмування залучили голлівудських зірок Марго Роббі та Раяна Ґослінґа, що і втілюють головні образи на екрані.
Також, візуальний стиль проєкту зазнав помітного впливу мюзиклів “Чарівник країни Оз” 1939-го та “Співаючи під дощем” 1952-го, комедії “Дамський угодник” 1961-го та драми “Шоу Трумена” 1998-го.
Не дивлячись на новаторський підхід до історії про пластмасову ляльку, творці картини все ж зберегли деякі ключові артефакти. Тут і яскрава палітра кольорів, з усіма відтінками рожевого, так і натовп різних версій самої іграшки — від “Барбі-русалоньки” (роль якої виконує співачка Дуа Ліпа) до “Барбі — лауреатки нобелівської премії” (її образ втілює акторка Емма Маккі).
Звісно, такий різноманітний і строкатий антураж комедії спонукав світові бренди до багаточисельних кооперацій та відсилок на стрічку.
Оселя Барбі на Airbnb
Наприклад, сервіс Airbnb, який використовують для оренди житла, запропонував свій спосіб занурення в грайливу атмосферу — можливість орендувати “Будинок Мрії Барбі”.
Ще в 1962-му Mattel (виробник культових ляльок) презентував іграшковий будиночок Барбі. А вже в 2023-му, на честь виходу стрічки Ґрети Ґервіґ, цю іграшку відтворили в реальних масштабах в місті Малібу.
Маєток має три поверхи, басейн, тренажерний зал, гардероб Кена з його улюбленими речами та навіть танцювальний майданчик для диско. Звичайно, присутній і архетипічний рожевий колір. А під час виселення, постояльці отримають в подарунок ролики Impala та дошку для серфінгу.
Втім, забава доступна не для всіх — бронювання передбачає лише дві окремих ночівлі 21 та 22 липня, де кожен резерв вміщує по дві людини.
Тобто, відвідати “Будинок Мрії” буде змога лише у чотирьох щасливчиків. Ціна за оренду теж залишається у секреті, хоча відомо що саму подорож до Малібу гості сплачують самостійно.
Barbie x Zara
З житлом все зрозуміло, а у що одягнутися? На це питання допоможе відповісти Zara.
Капсульна колекція включає в себе повсякденний одяг, вечірні вбрання, аксесуари та деякі речі для дому. Образи натхнені персонажами з фільму, а головним акцентом більшості предметів гардеробу, звичайно, є рожева палітра.
Ціни на речі різняться: від $49.90 за термопляшку до $229 за шкіряні ковбойські чоботи як у Кена.
Zara також відкрила два тематичні поп-ап магазини в Парижі та Нью-Йорку — обидва працюватимуть до 30-го липня.
Barbie x Crocs
Доповнити свій “Барбі-лук” також допоможе колаборація з брендом взуття Crocs. Нові силуети фірмових сабо, стилізовані під яскравий світ культової ляльки.
Лімітована колекція складається з п’яти пар взуття (чотири для дорослих та одна пара для дітей), кожна з унікальною палітрою кольорів, висотою підошви та характерними аксесуарами — “Jibbitz”, що відсилають до проєкту.
Моделі представлені на офіційному сайті Crocs, ціни стартують від $59.99 за одну пару.
Бургери та попкорн Барбі
З гардеробом розібрались, тепер можна і перекусити.
Популярна американська мережа фаст-фуду Burger King представила нове комбо-меню, приурочене гучній прем’єрі.
До набору входить варіація чизбургеру, до якого додали спеціальний рожевий соус. Разом з сендвічем в меню пропонують ванільний молочний коктейль, солодкий пончик з рожевою глазур’ю та картоплю фрі з тематичною назвою “Кен”. Подають все це в бразильській філії закладу, а ціна такого набору сягає $8.
А який же перегляд кіно без попкорну?
Британська компанія PROPER Snacks, що спеціалізується на виготовленні низькокалорійних снеків, зробила новий продукт — солодкий попкорн з оригінальним пакуванням.
До цього всього запустили масштабну лотерею. Після придбання попкорну потрібно відсканувати QR-код з упаковки та заповнити анкету на сайті. Переможець конкурсу виграє подорож на двох до сонячної Каліфорнії. Житло та дорожні витрати сплачуються компанією, а сама акція проходитиме до грудня 2023-го року.
Barbie x Canada Pooch
Не забули маркетологи й про чотирилапих улюбленців. Марка Canada Pooch, що виготовляє одяг та інші товари для догляду за домашніми тваринками, розробила лімітовану колекцію з принтами та символікою, що, авжеж, присвячена стрічці про ляльку.
На офіційному сайті доступні повідці, ошийники, костюми та навіть капелюшки з банданами для домашніх улюбленців, ціни — від $16.
Barbie x homesick
Для шанувальників парфумованих свічок це справжня знахідка. Фантазія на тему: який аромат був би в “Будинку Мрії Барбі”? Відповідь — свічка від бренду homesick.
Аромат з нотами жасмину, троянди, лимону та сандалу, що створює комфортну та затишну атмосферу — неначе ви в гостях у Барбі. Прайс виробу — $44.
Для створення свічок бренд використовує нетоксичні натуральні інгредієнти.
Це не перша колаборація homesick, до цього компанія випустила декілька колекцій, присвячених різноманітним поп-культурним героям та явищам, зокрема, франшизі “Зоряних війн” та телесеріалу “Друзі”.