На правах реклами.
gloтм призначений для повнолітніх споживачів нікотиновмісної продукції.
Український співак Артем Пивоваров презентував кліп на трек "Маніфест", що був створений в межах проєкту "Мапа української ідентичності" за підтримки бренду glo™. Головною ідеєю пісні стали особливі якості українців, які об’єднують та виділяють нас як націю. Драйвовий біт пісні разом з патріотичним текстом надихає та підкреслює нашу незламність. В кліпі яскраві візуальні образи звертають увагу на риси характеру, які найбільш притаманні українцям, саме вони і стають головним акцентом на екрані.
Кліп став продовженням масштабного проєкту "Мапа української ідентичності", який бренд glo™ втілив у життя, щоб дослідити та виявити якості сучасних українців та зберегти відбиток сьогодення як спадщину для світу. Одним з героїв проєкту став Артем, який поділився думками про особливості української музики, як на неї вплинула війна і чому вона стала справжньою зброєю на культурному фронті.
"У нас одні з найкращих продакшенів у світі, в нас найкращі режисери та кліпмейкери, в нас найкращі артисти і музиканти. Чому? Бо ми віддано та з особливою завзятістю беремося за кожну справу, яку обираємо. Гідність і сміливість — це про нас", — зазначив Артем Пивоваров.
Ідея зробити маніфест, переосмислити національні особливості, які притаманні саме нам, надихнула Артема після емоційного інтерв’ю, так проєкт і переріс в потужну музичну роботу.
Трек вже потрапив в усі головні чарти та завоював своїх прихильників.
Сьогодні бренд glo™ є прикладом сучасності та переосмислення звичного, адже використовуючи інноваційні технології, влучно транслює нову реальність. Завдяки проєкту "Мапа української ідентичності" бренд разом з кожним охочим робить свій внесок у бачення "хто такі українці", щоб створити новітню українську історію.