Як змінилася набережна Либеді після трансформації в проєкті «Місто vs. Урбазаври»

На правах реклами

glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину

Нові лавочки, тканинні навіси, а також яскраві навігаційні елементи, намальовані просто на бетонних берегах Либеді: набережна, яка ще півроку тому була занедбаною та нікому не потрібною, отримала нове життя в рамках урбаністичної кампанії «Місто vs. Урбазаври» за підтримки бренду glo™. Зміни не далися легко — місцевий Водозавр протистояв команді бренду та урбаністів і намагався позбавитися оновлень силою зливи. Але обрані для трансформації методи тактичного урбанізму дозволили без значних затрат ресурсів допрацювати певні моменти та укріпити конструкції на локації. Тепер на набережній Либеді — комфортний, багатофункціональний громадський простір, де можна погуляти, відпочити чи навіть влаштувати власний кінопоказ. 

Юлія Бевзенко, авторка проєкту «Шукай!» та CITY HERO, що очолювала полювання на Водозавра, каже, що різниця між локацією до і після трансформації приголомшлива: «Я дуже радію, що взяла участь у проєкті про реальні трансформації. Багато років набережну Либеді знали не з ліпшого боку. Тепер тут чисто, красиво і навіть можна прийти подивитися фільм на проєкторі — і в це вкладено багато сил. Для мене це 9 із 10!» 

Набережну річки Либідь офіційно відкрили 12 вересня — після остаточної трансформації. Яскрава вечірка з нагоди відкриття локації поєднала урбаністичну тему та захопливі творчі перформанси, як і сама кампанія «Місто vs. Урбазаври» поєднала серйозні справи з легким фановим підходом. 

Одним з основних елементів програми заходу стала презентація колекції відомого стиліста і дилера моди Валерія Топала, створеної спільно з молодим дизайнером Q concept Анастасією Падалко. Для створення колекції були використані вінтажні речі українських дизайнерів ARTEMKLIMCHUK, Larisa Lobanova, Лілія Литковська, Q concept, а також одяг із second hand. 15 луків з перероблених матеріалів акцентували увагу на важливості сталої моди і відповідального споживання. Темою небайдужості до навколишнього середовища була сповнена і сама постановка показу, що нагадувала захоплююче театралізоване шоу. Моделі ходили наче по воді у руслі Либеді та постійно змінювали образи, щоб розповісти за допомогою них історію, зрозумілу без жодного слова. 

Нестандартний музичний перформанс у другій половині вечора здивував гостей несподіваним використанням урбаністичних предметів. Те, що ми зазвичай не помічаємо, на вечірці перетворилося на унікальний музичний інструмент. Його звучання переплелося з ритмами барабанів та урбаністичним треком DJ Fisun, зануривши гостей івенту в магнетичну, бурхливу атмосферу міста. 

Кожен з нас є частиною урбаністичного середовища — і кожен має силу змінити щось навколо себе та запустити хвилю позитивних трансформацій на більш глобальному рівні. Про цю «теорію маленьких справ», що лежить в основі тактичного урбанізму, нагадала у своєму виступі BIG HERO кампанії «Місто vs. Урбазаври» та бренд-амбасадорка glo™ Леся Нікітюк. Гості заходу, серед яких були Євген Таллер, Sonya Kay, Віта Булана, Андрій Гонковський, Оля Чубата, Ярослав Князев, Тетяна Ніколенко (Мурій), Орест Мурій, Андрій Шабанов та інші, охоче підтримали цю ідею та попрактикувалися у локальних трансформаціях прямо на івенті. За допомогою спеціальної кнопки вони міняли колір освітлення на локації та наочно спостерігали, як невеликі деталі можуть вражаюче позначитися на сприйнятті всього середовища. 

 

Трансформована набережна річки Либідь наразі доступна всім охочим. Проєкт «Місто vs. Урбазаври» завершився — але яскраві й нестандартні активності від бренду glo™ продовжуються! Стежте за новинами в акаунті @glo_ukraine в Instagram.

Проєкт був реалізований за безпосередньої ініціативи та підтримки Олександра Возного, начальника Управління екології та природних ресурсів, та за підтримки КП «Плесо» і Управління Екології КМДА.

Вечірку 12 вересня проведено за участі агенції Slupsky Event Management.